BasBQ
Beef en Steak

Leuk om hier te zijn :-)

 
 

Jorte

Pitmaster
Berichten
951
Dag beste (mede) fikkiestekers,
Ik volg het forum al een tijd, ben hier terecht gekomen door Noskos, zoals velen denk ik.
Volg ook het andere forum (wiens naam je niet mag uitspreken...*S*) en hoop ooit nog eens achter de oorzaak van de splitsing te komen.
Ik woon in het centrum van Amsterdam en heb een dakterras waarop sinds afgelopen oktober een medium egg staat.

Was even sjouwen naar drie hoog  :p (vandaar de medium ipv de large).
Ik vind dit (ook) een leuk forum, waar ik nog veel hoop te leren, en af en toe wat te delen (vooral als ik wat nieuws maak, niet ieder kip, bout, bavette  of ander lekkers is interessant in de herhaling).
Kortom, leuk om hier te zijn!

 
Jorte zei:
Dag beste (mede) fikkiestekers,
Ik volg het forum al een tijd, ben hier terecht gekomen door Noskos, zoals velen denk ik.
Volg ook het andere forum (wiens naam je niet mag uitspreken...*S*) en hoop ooit nog eens achter de oorzaak van de splitsing te komen.
Ik woon in het centrum van Amsterdam en heb een dakterras waarop sinds afgelopen oktober een medium egg staat.

Was even sjouwen naar drie hoog  :p (vandaar de medium ipv de large).
Ik vind dit (ook) een leuk forum, waar ik nog veel hoop te leren, en af en toe wat te delen (vooral als ik wat nieuws maak, niet ieder kip, bout, bavette  of ander lekkers is interessant in de herhaling).
Kortom, leuk om hier te zijn!
Volgens mij is dat eerder andersom ;) alleen maar relaxte sfeer hier op het forum :D

Maar welkom! Goed voor elkaar op je dakterras! Have fun hier en met Q'en!
 
hoi Jorte,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom hier! Waarom er een splitsing is? Frits en ik waren medebeheerders op het andere forum. Maar men was het niet eens met de richting waarin wij gingen, wat dat ook in mag houden.
Mede daardoor hebben we besloten te stoppen daar. Na een aantal dagen verveelden we ons stierlijk en zijn het BBQ Genootschap begonnen dat we elke kant op kunnen sturen die ons blieft
 
Hoi Welkom hier :)
Ik ben "Super Moderator" geweest aan de andere kant.
Heb daar ontiegelijk veel vrije tijd in bepaalde zaken gestoken zoals het op orde houden van het receptengedeelte, en opnieuw inrichten ervan, waar Noskos een heel goed begin en heel veel tijd heeft ingestoken alvorens hij wegging, heb ik afgemaakt.
Stank voor dank daar gekregen door het beheer.
Blijf vooral hier plakken ;)
 
Dank voor de aardige reacties en uitleg.
En ach...het verleden is zoals het is, maar ik ben nu eenmaal nieuwsgierig  :blush:
Ik zal af en toe verslag doen van zowel mij gelukte als mislukte projecten (tja....soms gaat het toch mis.....gewoon anders doen de volgende keer) en zeker met vragen komen!
Morgen gaat er voor de eerste keer een procureur op. Staat nu in de citroen/sinaasappel/knof/en nog wat marinade. Komt doordat ik net in Frankrijk zo'n heerlijk stukje varkensgebraad met citroensmaak/saus heb gegeten....ga proberen of ik in de buurt kan komen........
 
Hoi Jorte, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom Jorte! Ik ben benieuwd wat voor moois je allemaal van je ei af gaat toveren.
 
Jorte, welkom bij de club!

Wil ook wel even mijn kant van het verhaal van de splitsing vertellen ;).

Er was in het beheerdersdeel een hoogoplopende discussie over hoe je met mensen en problemen omgaat. Jeroen (Admin), heeft toen gezegd dat 'hij wilde dat we onze biezen pakten', later afgezwakt tot 'conclusie treken.' En dat hebben Dennis en ik gedaan.

En toen wij ons in de dagen erna stierlijk verveelden hebben wij besloten ons eigen hangplek op te zetten.

Hier konden wij het forum opzetten op onze eigen wijze, een wijze die inmiddels geregeld gekopieerd is.
 
En het is een heel leuke hangplek geworden waar ik al veel van heb geleerd (en vandaag weer extra heb geleerd over verschil dome-en roostertemp).
En hopenlijk geldt ook hier dat de tijd heelt...etc.  :)
 
Ik zeg alleen welkom Jorte, ik ben persoonlijk bij dit forum begonnen en wat ik hier fijn vind is dat er hier een grote groep personen rond hangt die enorm hulp bewust is. Alles kan gevraagd worden en voor een beginner is dat prettig. Ook al is een vraag wel eens vaker gesteld. Ik hoop dat jij dit een fijne hangplek gaat vinden en ik ben benieuwd naar je bijdragen!
 
Van harte welkom hier Jorte en ik ben hier ook begonnen en wil noooooooit meer weg!!!! :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan