BasBQ
Beef en Steak

Leuk om hier te zijn!

 
 

Reboot

Pitmaster
Berichten
575
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben dol op vuurtjes, al van kleins af aan, tot grote ergernis van m'n ouders overigens. Van kinds af aan vind ik het al leuk om knakworstjes en broodjes boven een vuurtje klaar te maken en dat is altijd zo gebleven. Na enkele jaren een klein elektrisch bbqtje op een balkonnetje te hebben gehad hebben wij sinds enkele jaren een huis met een tuin. Ik heb toen direct van m'n vrouw een Weber one touch original 57 gekregen. Midden in de bouw perikelen stond ik tot verbazing van alle buren s avonds al te bbq-en op het bouwterrein. (De buren waren overigens niet te beroerd om een vorkje mee te prikken ;)

Inmiddels ben ik er zo'n 3 jaar achter dat grillen niet gelijk staat aan bbq-en en ben ik via de site www.bluesmoke-bbq.nl gaan experimenteren met "echt" bbq-en. Met regelmaat staat onze tuin vol met overheerlijke rook. Spareribs doen het goed binnen ons gezin dus die maak ik regelmatig ook beercan checken en pulled pork liggen met regelmaat op de one touch.

Sinds een maand heb ik nu een smokey mountain 47 cm. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik wel erg moet wennen aan de WSM. Het kost me aanzienlijk meer moeite om de juist temp. te houden dan op de gewone Weber.

Ik hoop hier veel idee?n en tips te kunnen uitwisselen en zodoende mijn skills te verbeter.

ec8669f01d2ffd4a78489e4e36f0a0dd.jpg

 
Leuk dat je er bent, reboot.
Zo te zien al een tijdje goed bezig in ieder geval.
 
hoi reeboot,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Van harte welkom Reboot!!
 
Hoi Reboot, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan