BasBQ
Beef en Steak

Less is More, breutien shoarma

 
 

TraegerTinus

Gemarineerd
Berichten
1.146
Vanavond uit werk niet heel veel zin om uitgebreid eten te maken, vrouwlief ook al 6 werkdagen achter de kiezen, dus: gemak = less.

Bakkie shoarma van de tok en de knor op de treagerplaat en biertje erbij, beentjes over elkaar en wachten maar.

Vrouwlief hakt de groenten en ik keek er naar.

f1f929d217f2be0dc3c58a9f5062d400.jpg
b5e881943f452a847ecf5ff40ce9b9d8.jpg
8c44dd41f66f16b7251c2efe4b0c0647.jpg


Dan het moment om alles in het broodje te douwen, lees: proppen.
Klatse saus erop en smullen maar.

We maken nog wel eens de fout om shoarma in de aanbieding te kopen maar elke keer krijgen we dan de deksel op de neus, veel vet en knasters of hoe dat maar heten mag.
Dit keer gewoon bij de slagersafdeling gekocht, dikke plus.

Dit broodje was erg lekker (veule!! = more)

Al met al een succes mag ik wel zeggen.
Eitje komt er ook bekaaid af (less)

Volgende keer eens zelf kruiden etc. Kan niet wachten tot ik daar zin in krijg

Simpel biertje erbij

Goed

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Weekend allemaal
d00abc0b9f897beae2784f100c8e964c.jpg
010d3ad764497e491f95e38e503cbfcf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Krijg gelijk trek. Even kijken of het eten van vanavond nog aangepast kan worden
 
Het moet niet het van het zijn om lekker te zijn. Hier teken ik direct voor. Vind m al heerlijk zonder dat ik ervan proef.
 
Het moet niet het van het zijn om lekker te zijn. Hier teken ik direct voor. Vind m al heerlijk zonder dat ik ervan proef.
Ja, dit zijn altijd leuke simpele sessies met een grote glimlach factor. Lekker aanknooien en toch nog de hele avond voor jezelf

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Lekker gedaan Tinus! Die Kordaat trek ik niet, maar voor de rest had ik graag aangeschoven!

Gezellig Blij Ei er ook weer bij, wordt een heuse Gimmick!
 
Lekker gedaan Tinus! Die Kordaat trek ik niet, maar voor de rest had ik graag aangeschoven!

Gezellig Blij Ei er ook weer bij, wordt een heuse Gimmick!
Ja geinig he, dochter begint nu al steeds te vragen of ze ook eieren moet maken als de BBQ aangaat (bijna elke dag dus....)
Kordaat achtig bier, gewoon heerlijk spoelwater, ben niet zo'n speciaalbier drinker.
 
Niks mis mee een broaike shoarma. Dat heb ik lange tijd niet meer gegeten.
Mooie manier om het zo op de Q klaar te maken. Moet smullen geweest zijn.
En mooi dat de brakken weer een leuk ei gemaakt hebben top
 
Terug
Bovenaan Onderaan