BasBQ
Beef en Steak

Lekker visje

 
 
 

Eddeped

Pitmaster
Berichten
770
Het was al weer een tijd geleden dat er een ander visje als zalm in de BBQ had gezeten. Dus op de markt wat forellen gekocht, gewone forel was er nog maar 1 van dus dan maar 2 forse zalmforellen gekocht. Op zaterdag de visjes 2 uur in de pekel gehad, Daarna een nacht in de koelkast om te drogen en op zondag de smoker aangestoken, klein hoopje van een paar brikettjes en houtskool. Eerst even 10' drogen, daarna rustig garen tot 60C en 30 minuten afroken met fijn beukenmot tot ze een mooi goudgeel kleurtje hebben. Was al met al weer een geslaagde versie. Nog steeds blij met mijn Weberrookrekje, is een goede investering geweest. Voor zover ik weet is die niet meer te koop, mocht iemand interesse hebben. Maar misschien is die nog ergens te vinden.
Schermafbeelding 2022-05-16 om 08.09.20.png
Schermafbeelding 2022-05-16 om 08.09.41.png
Schermafbeelding 2022-05-16 om 08.10.01.png
Schermafbeelding 2022-05-16 om 08.10.36.png
Schermafbeelding 2022-05-16 om 08.10.56.png
 
Laatst bewerkt:
Lusten we schuif maar door.;)
 
Zien er erg goed uit šŸ˜‹
 
Ziet er erg lekker uit!
 
Forel heb ik ook graag. Zag er zaterdag in de super liggen en steeds verleidelijk, maar ben de enige die het eer thuis. Zal eens een visetende vriend moeten uitnodigen :D
 
zo, die zijn mooi gelukt.
krijg er instant honger van.
 
Oooh heerlijk en de WSM leent zich daar goed voor met dit rack. Had graag geproefd!
 
Dat zijn mooie visjes geworden!
Moet hier ook weer eens op het programma komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan