BasBQ
Beef en Steak

Lekker op 'n broodje: Ciabattaaaaaaah Porchettaaaaaaaah!

Jeetje, kerel.
Wat een prachtige post weer. Mooi verhaal en schitterende foto's.

Wat zijn ze mooi hé, het glas en flesje van orval.
Lekker man.

Porchetta ziet er uiteraard ook prima uit. Wat blijft dat toch lekker.
En dan op een broodje.
Nou, ik ben om. Top idee (y)
Een extra reden om porchetta te maken.

Toppertje 💪
 
Wat een heerlijkheid weer 😍
 
Mooi verslag ! Mooie foto's ...man dat ziet er lekker uit.
En als trappist liefhebber....
Zal wel ff moeten zoeken hoe je zulk stuk vlees vlindert.
 
Ik ben er weer lekker voor gaan zitten Sander. Wat een heerlijk verslag. Heerlijk wat een avontuur.
Het water loopt me in de mond. Wat een plaatjes.
Proost maat
75701411-F69D-41AB-A3A4-9B49FC42E4CE.jpeg
 
man o man, wat een heerlijke verhaal weer. Zowel qua tekst als qua foto's. Dit gaat op de todo lijst.
Zoals je weet ben ik groot liefhebber van armagnac, hoe was de XO tov VSOP?
En dan nu eerst maar eens opzoek naar venkelbloemenpoeder (heb stiekem Richard al gevraagd om op z'n vakantieadres te kijken)
 
Zoals je weet ben ik groot liefhebber van armagnac, hoe was de XO tov VSOP?

Vooral erg lekker eigenlijk. De XO heeft een rijkere smaak, meer gelaagdheid. Een wat langere afdronk ook. Maar de VSOP smaakt niet scherper maar juist wat droger en heeft wat meer boter en butterscotch tonen, vooral in de neus. Maar erg leuk om zo naast elkaar van te genieten. Deze mogen allebei mee naar het kampvuur de volgende keer!
 
Mooi verslag en het ziet er heerlijk uit! 🤤

Klopt het dat het stuk spek geen zwoerd had?
Heb je wel eens porchetta met zwoerd gemaakt? Zo ja, wat heeft je voorkeur? Met of zonder zwoerd?
 
Klopt het dat het stuk spek geen zwoerd had?
Heb je wel eens porchetta met zwoerd gemaakt? Zo ja, wat heeft je voorkeur? Met of zonder zwoerd?

Dat klopt, dit was zonder zwoerd. Tja, ik heb beide vaker gedaan. Als het zwoerd goed lukt en lekker krokant wordt is dat DE BOM. Maar als het minder goed gaat dan is het zwoerd taaier en dat is echt geen feest. Dan is zonder zwoerd lekkerder. Met zwoerd is wel de real deal, vooral aan een spitje is dat traditioneel. En een heel mooi avontuur!
 
Dat klopt, dit was zonder zwoerd. Tja, ik heb beide vaker gedaan. Als het zwoerd goed lukt en lekker krokant wordt is dat DE BOM. Maar als het minder goed gaat dan is het zwoerd taaier en dat is echt geen feest. Dan is zonder zwoerd lekkerder. Met zwoerd is wel de real deal, vooral aan een spitje is dat traditioneel. En een heel mooi avontuur!
Cool, gaat op de todo-lijst ;-) Dank voor je reactie.
 
Nog nooit gemaakt, zeker een keertje uitproberen. Ziet er heerlijk uit!

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
 
Net mijn ontbijt achter de kiezen en nu weer honger.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan