BasBQ
Beef en Steak

Lekker hapje van de WGA.

  • Onderwerp starter Petrolhead Tom
  • Startdatum
P

Petrolhead Tom

Gast
Waarde forumgenoten,

Een tijdje terug heb ik een Weber Go Anywhwere aangeschaft. Wat een top ding! Echt een must have voor iedere bbq-er. De 57 centimeter ketel is wat overkill als je met zijn twee?n alleen een stukje zalm en een paar hamburgers wilt eten.

Wat stond er op het menu?
Zalm gerookt met eikenhout en een paar hamburgers. Het smaakte weer mooi! :D Uiteraard alles indirect. Dit was een voorproefje want donderdag vertrek ik en ga ik in een week naar de Noordkaap en weer terug en dan gaat de WGA ook mee. :D Indien er interesse is zal ik daar ook een topic voor openen. Al verwacht ik niet dat het erg culinair wordt maar vooral gewoon lekker hamburgers en worstjes maken. :D

Salmon by Petrolhead Tom, on Flickr

Salmon by Petrolhead Tom, on Flickr

Salmon by Petrolhead Tom, on Flickr

Salmon by Petrolhead Tom, on Flickr

Mooie rookring op de hamburger:
Salmon by Petrolhead Tom, on Flickr
 
Dat ziet er heerlijk uit.


Ikzelf ben ook in het bezit van een 57er en heb ook sinds kort een WGA voor erbij. Hier hetzelfde verhaal. FF snel de WGA erbij is toch wat anders als ff snel de 57er aan voor 2 personen. B-)


Ik zou el foto's van de noordkaap met een mooie WGA op de voorgrond willen zien hoor :D
 
Maccie zei:
Dat ziet er heerlijk uit.


Ikzelf ben ook in het bezit van een 57er en heb ook sinds kort een WGA voor erbij. Hier hetzelfde verhaal. FF snel de WGA erbij is toch wat anders als ff snel de 57er aan voor 2 personen. B-)


Ik zou el foto's van de noordkaap met een mooie WGA op de voorgrond willen zien hoor :D

Dat is een leuke! :D
 
Ik ben ook voorstander voor foto's + filmpjes van je reis.
 
Lekker eten en een mooie WGA!!
 
fijne bbq he, zo'n WGA  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan