BasBQ
Beef en Steak

Late intro

 
 

kuip

Tondelzoeker
Berichten
24
Hallo mede-Q-ers,

na me al maanden geleden geregistreerd te hebben voor dit forum en zo nu en dan meegelezen te hebben is het meer dan tijd om mezelf eens voor te stellen  :blush:
Ik ben Joris, 38 jaar, werkzaam als software architect/ontwikkelaar en woon met vrouw en 4 kinderen in Amstelveen. Ik was al enkele jaren in het bezit van een Weber 47 compact ketel, maar nadat ik daar na het gebruikelijke grill-werk vorig jaar een paar keer een BCC op had gemaakt werd het tijd voor wat groters en serieuzers en heb ik een 57 Master Touch en een iGrill Mini aangeschaft. Dit jaar zijn daar nog een DO (voor brood en stoofpotten) en vorige maand via een online veiling een WGA voor tijdens de vakanties (en voor het beschikbaar hebben van een extra Q tijdens low & slow sessies ;)) bijgekomen.

Ervaring tot nu toe is vooral MOINKs, ABTs, BCC (dit weekend nog 3 stuks op de WMT voor wat onverwachte eters) en gevlinderde kippen, vleugeltjes, ribbels, T-Bones en dat soort werk. PP en vis op plankje gaan binnenkort gebeuren en ik heb nog genoeg andere plannen voor deze zomer  :p  Heb al flink wat lectuur van o.a. Raichlen doorgenomen en moet ook nog steeds wat gaan doen met de idee?n uit Meneer Wateenons' Over Rook dat ik enige tijd terug gekocht heb.

Afgelopen winter dus al flink doorge-Q-ed en sta hier inmiddels al bekend als de BBQ-er van de familie met hapjes op elke verjaardag.

zQTl1U-zx-M74r2FPTtJTGnsfXgC7dXF53RTZtroQQLb-PqY405xhbBqhddRXS8gMs3E0Jf6DHIkHhU5nNmHBfyqa3U_oI_XOnzYpHu39ypNiyQybexBYuOsgQkbv8wraL9pnRCFXfqGc3-OO4H9KD1W4Vaqe01AE9q36517PJxvMkqiQLYmjtD9yh-TsYztEKvvQaUgGWBTzMakfSqveatgXczkMS4-wO5dRgmhgeBkfUJvDg95xGMncKSJHhz8UkL9fcbfPusUjJ3jEogTX682c8aQtSZ1Ex8Y5XG1klWZmxU9g9fl5O7J8ofX87WIcwJObVoy-VJXdAnjVMf4HPb14Q7RxbDORy6EslecFwUWzkkzzytUeYqjXJLF_Y-fUtpetgQjGp5StUViSAGLbFE9oidwA0v1kex3Jc1OT_hfztQFSvnZS_ewegmuSWiuqTxTB7rwqizzbt4YyaZphLdadMJBsGiYb4XtZ_sw-MvMCSNjbEgOu9ImRTkABpJzXPuxTE13BJvNm5A3eMC9ceYo2gVfshouzDToVZgtdgmTq366LiYnwKZZ2M-VTckWZzAg41NIMXedKIlnm4ECpG5xuvvZOMdYCgg6Z7fzuUS20_vClLSVQWWVi9VSd-Z1buFpheOd7ZKRO99eEkcXwySAKg9k4wjIsTpfvJq0623Pew=w670-h894-no


Niet zoals hier dus  B-)

PSb7UIxo3FKvPX9heKR97DZ8o_Sf0k3NC_DzDnAoyC5e4D-PQG5iTPZcDj-PmpDfTABHvzWtIOvZVH-1nPow-_L6ZF_BJp_Gp0xLQVYKZoZYa6cXSn0qkQKJKdc5dOneiznd8h7qqd4FfkkaKiBNQJ04eTj7B3U6MORcaspkNByb8h7POGy67YYAYBnDBb79raifef76iUuzKsvprpq2UEq3HByZGndsofoV-SbJqREZpk0FI9cQLDHunt6eBQK3owH1BPXfSfKc8pece7Fh-QNrYBOupZvW2FT3svu7luvn1gb3AteQLVFoittay_ecNbRa25Q58eWCmWWl3B9Td7UEi9xrA_T34zdLORHsagyl4cgWAewVc_b7tzZAHFzirKFl3HdGWt8TvazOs1oqR4Mo4rFz8Lzfj7FqUA5AgzUpn6j9Ski1iGjgybCa4aRtImAOFeAHdm4P7fZPsZv1ogZvl0wALEovL05hNC6fw8VBteiC5wC1JQE044DWM8o3HDzubJBIlNICZE3L6AFSSBhM3vGNuq9Q_PaKXpW298ol737aRtKCZ-VgNJhigT0BqauVVszdDQ2Uo6roVTlStrTqz19ChYn58oja2UvOHdC-Fo5hd1AF2aEeuDyn5jVUXGDcNESSOgBtphj_hohojTPyno44sgWsf3eQqrw2FJDQdQ=w670-h894-no


Kortom, ik ben enthousiast bezig en verwacht hier voor zowel de Q als de DO nog veel idee?n op te doen en hopelijk ook zelf eens wat te gaan posten. Het Photobucket-account is iig aangemaakt  :D
 
Welkom bij het BBQ genootschap
 
hoi Joris,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Joris, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Dank voor alle welkom!

Even een korte vraag: ik overweeg om zondag naar de Tony Stone te gaan. Kan iemand aangeven of dat als bezoeker die verder niet deelneemt ook de moeite waard is? Of zie je dan vooral teams druk bezig zijn om hun bakjes op tijd af te krijgen?
 
kuip zei:
Dank voor alle welkom!

Even een korte vraag: ik overweeg om zondag naar de Tony Stone te gaan. Kan iemand aangeven of dat als bezoeker die verder niet deelneemt ook de moeite waard is? Of zie je dan vooral teams druk bezig zijn om hun bakjes op tijd af te krijgen?

zaterdag zijn de teams aan het opbouwen, maar er is dan wel een wedstrijd whole hog, waar een stuk of 14 teams aan mee doen, zondag is de tony stone, vanaf 12 uur kun je daar bij de teams komen proeven
 
Wellkom!

Ik ga ook zaterdag rond 15:00 kijken. Ben erg benieuwd hoe het is en wat er allemaal te beleven valt.
 
Welkom Joris! Een intro met foto's! Dat doe je goed!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan