Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De Big Joe 2 en de Basterd Urban XL zijn beide hoogwaardige keramische barbecues, maar de keuze hangt af van je voorkeuren. De Big Joe 2 is innovatief met een geavanceerd ontwerp, terwijl de Basterd Urban XL een groter grilloppervlak biedt en een moderne uitstraling
Algemeen
Type
Kamado BBQ
Kamado BBQ
Merk
Kamado Joe
The Bastard
Kleur
Diverse kleuren
Mat zwart
Materiaal
Hoogwaardig keramiek
Hoogwaardig cordieriet keramiek
Specificaties
Grilloppervlak
61 cm diameter
49 cm diameter
Onderstel
Verstevigd onderstel
Stalen onderstel met wielen
Kookmethoden
Grillen, roken, bakken
Grillen, roken, bakken
Multi-level systeem
Ja
Ja
Garantie
20 jaar op keramiek
20 jaar op keramiek
Prijs
Big Joe 2
Ongeveer € 1.899,00
Basterd Urban XL
Ongeveer € 2.294,15
Beide kamado's zijn van hoge kwaliteit en bieden uitstekende kookmogelijkheden. De keuze hangt af van persoonlijke voorkeuren zoals kleur, prijs en specifieke functies.
Op basis hiervan zou ik de Joe nemen substanieel meer bbq voor je geld. Als ik goed heb opgelet op school bijna 25% meer rooster oppervlak !
De Big Joe 2 en de Basterd Urban XL zijn beide hoogwaardige keramische barbecues, maar de keuze hangt af van je voorkeuren. De Big Joe 2 is innovatief met een geavanceerd ontwerp, terwijl de Basterd Urban XL een groter grilloppervlak biedt en een moderne uitstraling
Algemeen
Type
Kamado BBQ
Kamado BBQ
Merk
Kamado Joe
The Bastard
Kleur
Diverse kleuren
Mat zwart
Materiaal
Hoogwaardig keramiek
Hoogwaardig cordieriet keramiek
Specificaties
Grilloppervlak
61 cm diameter
49 cm diameter
Onderstel
Verstevigd onderstel
Stalen onderstel met wielen
Kookmethoden
Grillen, roken, bakken
Grillen, roken, bakken
Multi-level systeem
Ja
Ja
Garantie
20 jaar op keramiek
20 jaar op keramiek
Prijs
Big Joe 2
Ongeveer € 1.899,00
Basterd Urban XL
Ongeveer € 2.294,15
Beide kamado's zijn van hoge kwaliteit en bieden uitstekende kookmogelijkheden. De keuze hangt af van persoonlijke voorkeuren zoals kleur, prijs en specifieke functies.
Op basis hiervan zou ik de Joe nemen substanieel meer bbq voor je geld. Als ik goed heb opgelet op school bijna 25% meer rooster oppervlak !
hoi hoi..
de keuze zou voor mij makkelijk zijn. de kamado joe heeft 2 cm meer rooster oppervlakte en
is 395,- euro goedkoper ( gebaseerd op bovenstaand bericht).
ik zou lekker voor de joe gaan, kun je nog een WGA en Joystove er bij aanschaffen voor het zelfde geld
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.