BasBQ
Beef en Steak

Last minute turn in! Turtle Burgers!

 
 
 

NasQ

Gemarineerd
Berichten
1.205
Dag Heren en Dames!

Ik heb lang mijn hersenen laten kraken voordat ik iets in gedachte kreeg wat mijn "topper van toen" was.

Tjah... Ik gooide er wel altijd worstjes op.. maar dat is niet echt spannend om te maken voor de wedstrijd...

En ik ging verder denken...

Tjah... Ik gooide er wel altijd hamburgers op.. maar dat is niet echt spannend om te maken voor de wedstrijd...

En ik ging nogmaals verder denken...

Tjah... Ik gooide er wel altijd speklappen op.. maar dat is niet echt spannend om te maken voor de wedstrijd..

Nachten lang heb ik liggen te woelen in bed en ineens had ik het! Waarom combineer ik ze alle drie niet gewoon! Ergens ver in mijn gedachte
had ik een keer iets gelezen over turtleburgers en daarmee combineer ik mijn drie "toppers van toen"! Weliswaar met iets dunner spek.. en knakworsten in plaats van
braadworsten.. maar goed.. hopelijk zijn dat de mazen in de wet bij deze wedstrijd ;)

We gingen lekker aan de slag.. Bij gebrek aan beter heb ik gewoon ontbijtspek genomen, volgende keer zal ik deze vervangen door spek in reepjes, waar wel mee te werken is!  :mad:





Hier kwam daarna nog een hamburger op en om het vervolgens dicht te vouwen. Wel een notititie naar mezelf... wat kleinere burgers nemen de volgende keer! Volgens mij was mijn turtleburger zwaarder dan de gemiddelde echte turtle! :O



En het eindresultaat:





Wat denken jullie?
 
haha zo heb je alle toppers van toen in 1 keer op! top!
 
Lijkt me echt geniaal voor een kinderfeestje! Mooi man. Zal nog best goed hebben gesmaakt ook, zo te zien.
 
Die zijn prima gelukt,zelfs me dochter (van 4) zij "heey pap dat lijkt wel een schildpad" lol  ;D ;)
 
Leuk hoor. Die zullen het zeker goed doen op een kinderparty. Alhoewel ik denk dat ik ze zelf ook wel lust ;D
 
hij ziet er leuk uit, en zal ook zeker heel erg lekker gesmaakt hebben
 
Ik heb ze al eerder gezien maar ze blijven lekker.
 
Ik vindze topperdetoptoptop  ;D
 
leuk idee zeg ga ik mijn dochters maken op de todo list
 
Prachtig , ga ik met de kleinkinderen maken , mss wel een beetje machtig voor die kleine.
 
Haha wat goed, die ga ik zeker ook keer met onze jongens maken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan