BasBQ
Beef en Steak

Last minute BCC

 
 
 

Foxtrot86

Stoker
Berichten
377
Het was een beetje een laatste moment beslissing, maar aangezien ik tegenwoordig met enige regelmaat iets op de Q gooi had ik alles in huis.

Wel de luie variant. Kant en klare kruiden van een berucht heerschap. En de Lumberjack.















Voor mijn gevoel iets te royaal geweest met de rub, maar hij was erg lekker en gezien het zweetweer was iets extra zout helemaal niet verkeerd. Qua bier Karakter gekozen, want dat vind ik lekker.

Daarnaast wat friet en een frikandel voor het geval de dochter er geen zin in had. Kwam er uiteindelijk op neer dat ze de frikandellen at....en de kip XD
 
Lekkere dame, eet smakelijk. ;)
 
Mooie kip maar volgend keer het bier in je eigen gieten en niks in de chickensitter.
 
Foxtrot86 zei:
Brecht zei:
Mooie kip maar volgend keer het bier in je eigen gieten en niks in de chickensitter.

Het was ook niet veel... maar als beer can is beer can ;). Anders maak je een empty can chicken ;)


Je zou ook kunnen besluiten om haar op een kale/lege gevogelte standaard te plaatsen, maar kan je dan nog van een BCC spreken :-/
En hoe moet je het dan weer noemen? :D
 
Altijd lekker zo'n dame  :)
 
Er gaat niks boven een impulsief BBQ gerecht. Goed gelukt zo te zien.
Vanavond ook maar eens iets met kip op de BBQ kletsen. Maar dat kan net zo goed iets anders worden :)
 
Ziet er heerlijk uit! Gewoon klein slokje bier voor de kip en veel voor jezelf :D
 
Lekker! En mijn Chicken en Steak rubs heb je inderdaad niet zo heel veel van nodig
 
Foxtrot86 zei:
Het was ook niet veel... maar als beer can is beer can ;). Anders maak je een empty can chicken ;)
Bierenbeul  :D :p :p
 
Gefeliciteerd met je tok <:p kip en patat altijd een goede combinatie :) en zo te lezen heeft je dochter goed gegeten, volgende keer 2 kippies ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan