BasBQ
Beef en Steak

Lamsvlees.

  • Onderwerp starter Hendrik Willem
  • Startdatum
H

Hendrik Willem

Gast
Zaterdag een stuk lamsvlees meegebracht van de Islamitische slager.
5y9aqy5a.jpg


ase5y5et.jpg


Vlees ingesmeerd met olie met een scherp mes kleine sneetjes gemaakt in het vlees en in de helft hiervan stukjes knoflook ingebracht en de andere gaatjes rozemarijn.Daarna een beetje met peper en een klein beetje zout bestrooiden daarna in gesmeerd met Provenceaalse kruiden.

hazyhyma.jpg


Daarna op de Q en de dome op p/m 135 graden en de kerntemparatuur naar 62 graden laten gaan.

ygebe7uj.jpg


me9abe5y.jpg


Resultaat een lekker stuk vlees en ik ben vergeten te melden dat ik na een half uur het vlees nog besproeid heb met olie.En het recept komt uit het boek van Steven Raichlen.

e5aradag.jpg


Samen met de salade van MikevR was het een smakelijke maaltijd. Lamsvlees vinden wij toch heel lekker.Groet Henk.
 
ziet er erg lekker uit.
Heb zelf nog geen lam op de q gedaan.
Wordt wel een keer tijd.
 
Ziet er heerlijk uit.
Geen foto van de salade?
 
Salade staat toch op de laatste foto Mike?

Mooi stukje lam hoor!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
noskos zei:
Salade staat toch op de laatste foto Mike?

Mooi stukje lam hoor!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Laatste foto zie ik niet.
 
Da's gek, op de iPhone zag ik hem wel...
 
ziet er lekker uit, mooie foto's ook
de salade kan ik ook niet ontdekken
 
Mike v R zei:
Ziet er heerlijk uit.
Geen foto van de salade?
Ik had de foto erbij gezet in tapatalk maar het ging niet zo als ik wou moest weer even gauw naar het huis van mijn zoon daar was ook even iets mis gegaan lichte waterschade kwam iemand van de verzekering kijken dus volgende keer beter Mike.
 
Zie de foto van de salade hier ook niet en op mijn ipad zie ik hem wel hij zal wel bij de server tussen de draadjes hangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan