BasBQ
Beef en Steak

Lamsdinges met naan en groentjes van de KJ

 
 
 
 

NonSens

Pitmaster
Berichten
705
Vanavond uit de losse pols een diner gemaakt van naturel gegrild lokaal lamsvlees (geen idee welke snit), gebakken groentjes en een saus met verse (uit eigen tuin) en droge kruiden.
Allemaal niet heel bijzonder maar te lekker om hier niet te posten.
5c9c16b70941b6e7dad8c9a2487df77f.jpg
0d1628db2079978dac988002f3de3b25.jpg
c8b7cea1359ab7159fc4b7b11ad0ff83.jpg
2906f30fd9082ef802507a46d362603b.jpg
5fce583ef4a6a6a37f43df7dfbbfeec0.jpg
858ed00c5c81b9308558a97cd89626b2.jpg
14f4468be30e210017698891e9a5758a.jpg


Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Voor een doordeweekse dinsdag is hier niets mis mee.
Smakelijk.
 
Haha, ik ook .
Heeft iemand enig idee welke snit dit is?

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
Als ik moet gokken dan zijn het of dubbel gezaagde koteletten. Dus de rug in stukken gezaagd met links en rechts de filet met daaronder de haas.

Of, maar dat zie ik niet goed op de foto, het zijn schijven van de bout.

Zat er 1 rond botje in, dan is het vermoedelijk de bout. Zit er een T vormig bot in, dan dubbel gezaagde kotelet.
 
Dan zijn het dubbel gezaagde koteletten geweest. Er zat inderdaad een T/X vormig bot in. Mijn eerste keer puur lamsvlees (dus zonder marinade oid) en dat was zeer zeker niet de laatste keer. Natuurlijk heb ik het weer dat ik iets duurs eet en het direct heerlijk vind.
 
Ik twijfel nog welk dier ik het lekkerste vind 🤔 maar koe en lam staan staan echt op een gedeelde eerste plaats 🏆 ik vind lamsvlees onwijs lekker en het maakt mij niet uit hoe het klaar gemaakt is.
Naan, groentjes, saus en lam, ik zou zo aanschuiven, fantastisch 🥰 en wist je dat lamsvlees ook nog eens heel gezond is 😜
 
Dinges is altijd lekker, zeker als het van het lam is 😉
 
Ik twijfel nog welk dier ik het lekkerste vind 🤔 maar koe en lam staan staan echt op een gedeelde eerste plaats 🏆 ik vind lamsvlees onwijs lekker en het maakt mij niet uit hoe het klaar gemaakt is.
Naan, groentjes, saus en lam, ik zou zo aanschuiven, fantastisch 🥰 en wist je dat lamsvlees ook nog eens heel gezond is 😜
Ik denk dat die twee bij mij ook wel gedeeld eerste staan. Waarom zou lam eigenlijk gezonder zijn dan grasgevoerd rund?
 
Jij maakt lekkere dinges op je BBQ.
Zou ik ook wel gelust hebben.
 
Ik denk dat die twee bij mij ook wel gedeeld eerste staan. Waarom zou lam eigenlijk gezonder zijn dan grasgevoerd rund?

Ik heb niet gezegd dat lam gezonder is dan gras gevoerd rund ;)
Ik wilde alleen maar zeggen dat lam heel gezond vlees is omdat ik denk dat heel veel mensen dit niet weten.

Een paar jaar geleden ben ik terecht gekomen op de spoed eisende hulp met een zeer lage HB waarde en ernstige bloedarmoede, toen een traject ingegaan met B12 injecties, ijzerinfusen en een abonnement bij de internist, die zei dat ik eens via internet moest zoeken naar voedingsmiddelen met een hoop B12 , ijzer etc. dat lever en makreel gezond zijn wist ik maar lust ik niet, toen zag ik dus dat lamsvlees heel gezond is, ohja en mosselen 🥳 en dat lust ik wel 😁
 
Ik heb niet gezegd dat lam gezonder is dan gras gevoerd rund ;)
Ik wilde alleen maar zeggen dat lam heel gezond vlees is omdat ik denk dat heel veel mensen dit niet weten.

Een paar jaar geleden ben ik terecht gekomen op de spoed eisende hulp met een zeer lage HB waarde en ernstige bloedarmoede, toen een traject ingegaan met B12 injecties, ijzerinfusen en een abonnement bij de internist, die zei dat ik eens via internet moest zoeken naar voedingsmiddelen met een hoop B12 , ijzer etc. dat lever en makreel gezond zijn wist ik maar lust ik niet, toen zag ik dus dat lamsvlees heel gezond is, ohja en mosselen en dat lust ik wel
Sjonge dat is nogal wat. Maar goed om te weten dat lam dus zo gezond is. Mosseltjes gaan er hier ook altijd wel in, maar ja ik heb de eerste 22jaar van mijn leven in Yerseke gewoond. Iets met een paplepel ofzo

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Ik ben gek op dinges. Toppie zeg

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan