BasBQ
Beef en Steak

kwaliteit verschil leverancier 200 fahrenheit Grizzly Grills/Grill Guru/The Bastard

Hoi Bob, bij de Welkoop.
Ik had hetzelfde, succes met de afhandeling. Ik had contact opgenomen met 200fahrenheit. Vanuit hun kreeg ik akkoord dat het garantie was en met dat bericht contact opgenomen met de welkoop en de aankoop ontbonden.

Ik had mijn BGE al aangeschaft voor de grizzly retour was 🤣 kon gewoon niet wachten.
 
Ik had hetzelfde, succes met de afhandeling. Ik had contact opgenomen met 200fahrenheit. Vanuit hun kreeg ik akkoord dat het garantie was en met dat bericht contact opgenomen met de welkoop en de aankoop ontbonden.

Ik had mijn BGE al aangeschaft voor de grizzly retour was 🤣 kon gewoon niet wachten.
Merk nu wel erg veel kwaliteitsverschil nu ik de Bastard heb staan, veel degelijker en houdt de warmte een stuk beter vast. Enige voordeel van de Grizzly Grills was de chipfeeder. Hoop dat andere Grizzly Grills Elite Large gebruikers niet zoveel problemen hebben/krijgen als ons want als je steeds bang bent dat je base gaat klappen wordt het plezier in bbqen wel een stuk minder.
 
De chipfeeder lijkt nuttiger dan het is. Kan me niet voorstellen dat je die gaat missen.
Blokje rookhout voeg je toe vlak voor dat je vlees er op gaat.
Verder in het proces rookhout toevoegen heeft niet zo veel waarde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Terug
Bovenaan Onderaan