BasBQ
Beef en Steak

Kruiden in grootverpakking

 
 

Jeroen_S

Stoker
Berichten
411
Nu ben ik bezig met voorbereidingen voor PP en heb verschillende kruiden nodig, sommige kruiden komen vaker voor bij ingredi?nten.
Weet iemand misschien in de omgeving Hoofddorp / Haarlem waar je kruiden in grotere verpakkingen kan halen in plaats van die kleine potjes bij de super/toko?
 
Sligro heeft mooie grote verpakkingen, heb je daar een pasje van?

Anders op de markt bij een Turk vaak ook heel mooi voor weinig!
 
De biologische paprikapoeder daar is super! Peper, zout, kaneel, chili, oregano is daar allemaal groot... rest bij de Turk en Bob's your Uncle!
 
Op de Bazaar in Beverwijk staan diverse kraampjes met kruiden, en anders bij de toko (Oriental) aldaar.
 
Bazar beverwijk +1, bij de OBA kun je de wereld aan kruiden krijgen, klein bakje kost ?1, de grote zakken vanaf ?2.50 en dan heb je voorlopig genoeg. Je kunt ook online bij hun bestellen http://kruidenbestellen.com/. Maar leuk dagje Zwarte markt (entree is sinds 1 januari gratis) voor moeders en evt. kids en papa naar de kruidenman, prima toch?
 
Bij een Chinese supermarkt kan je ook groot verpakkingen kruiden halen. ?5-7 euro per kilo geloof ik
 
Jeroen_S zei:
Nu ben ik bezig met voorbereidingen voor PP en heb verschillende kruiden nodig, sommige kruiden komen vaker voor bij ingredi?nten.
Weet iemand misschien in de omgeving Hoofddorp / Haarlem waar je kruiden in grotere verpakkingen kan halen in plaats van die kleine potjes bij de super/toko?

Ik haal altijd mijn kruiden bij de Turk in Hoofddorp Centrum.
Haal ook meestal mijn vlees bij hem. Kip, Rund en Lams is echt top bij die vent en voor een goede prijs :)

Hij heeft een heel groot kruiden rek, alles wat je maar kunt verzinnen. Die bakjes kosten 1? en zijn 3x zo groot als zo'n potje van de supermarkt.


 
rdmeijer zei:
Ik haal altijd mijn kruiden bij de Turk in Hoofddorp Centrum.
Haal ook meestal mijn vlees bij hem. Kip, Rund en Lams is echt top bij die vent en voor een goede prijs :)

Hij heeft een heel groot kruiden rek, alles wat je maar kunt verzinnen. Die bakjes kosten 1? en zijn 3x zo groot als zo'n potje van de supermarkt.

late reactie van mijn kant, dank rdmeijer ga ik zeker even kijken dan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan