BasBQ
Beef en Steak

Kooltjesharker of stoker

 
 

RvH6511

Pitmaster
Berichten
822
Aangezien ik benieuwd was wat de namen betekenden onder je naam ben ik gaan zoeken op dit forum.
Nu vond ik onderstaande tabel:
1-25: Tondelzoeker
26-50:Sprokkelaar
51-100:Vuurmaker
101-175: Kooltjesharker
176-250: Stoker
251-400: Braaibaas
401-1000:Gemarineerd
1001-5000:Gerijpt
5001-10.000: Forum verslaafd

Tijdens het doorlezen zag ik dat ikzelf de status kooltjesharker had maar het aantal berichten klopt niet.
Ik heb inmiddels 201 berichten dus zou dit stoker moeten zijn.
Heb ik het mis?
 
En ik gemarineerd  :)

Heb ook al iemand voorbij zien komen die "geen priv?leven"  heeft  :D
 
is een verouderd lijstje
 
Ridevi71 zei:
En ik gemarineerd  :)

Heb ook al iemand voorbij zien komen die "geen priv?leven"  heeft  :D

o ja? wie dan  ;)
 
RvH6511 zei:
Leo zei:
is een verouderd lijstje

Wat is dan het juiste lijstje?? :-O

Het lijstje is dat het helemaal niks uit maakt "wat voor titel" je hebt of hoeveel "bijdragen dat je hebt geleverd"....
Wat wel belangrijk is is dat je heel veel PLEZIER hebt tijdens het lezen en reageren :D
 
Het lijstje is dat het helemaal niks uit maakt "wat voor titel" je hebt of hoeveel "bijdragen dat je hebt geleverd"....
Wat wel belangrijk is is dat je heel veel PLEZIER hebt tijdens het lezen en reageren :D
[/quote]

Dat begrijp ik ReneR.
Ik beleef ook veel plezier aan het lezen maar nog meer aan het uitproberen.  ;)  En dan heb ik het nog niet over mijn familie en vrienden welke zich graag als proefkonijn willen "opofferen" om de door mij gemaakte gerechten te proberen.
Ik was alleen benieuwd hoe het nu zat omdat in het begin de overgang automatisch ging en het me nu opviel dat het niet klopte of misschien juist wel maar dat de info niet correct was.
 
RvH6511 zei:
Het lijstje is dat het helemaal niks uit maakt "wat voor titel" je hebt of hoeveel "bijdragen dat je hebt geleverd"....
Wat wel belangrijk is is dat je heel veel PLEZIER hebt tijdens het lezen en reageren :D

Dat begrijp ik ReneR.
Ik beleef ook veel plezier aan het lezen maar nog meer aan het uitproberen.  ;)  En dan heb ik het nog niet over mijn familie en vrienden welke zich graag als proefkonijn willen "opofferen" om de door mij gemaakte gerechten te proberen.
Ik was alleen benieuwd hoe het nu zat omdat in het begin de overgang automatisch ging en het me nu opviel dat het niet klopte of misschien juist wel maar dat de info niet correct was.
[/quote]

Bij 500 posts komt de volgende verrassing :)
 
Wat is het gezegde?  Mee doen is belangrijker dan winnen.

Een titel is leuk, maar zoals hierboven al gezegd wordt is het meelezen en uitproberen veel belangrijker! Heb al genoeg gezellige dagen, middagjes en avonden gehad met dingen uit proberen door dingen te lezen en uit te proberen op dit forum hoor! :)
 
All,

Dank jullie wel voor de reacties.
Ik begrijp nu dat hetgeen ik gelezen had inmiddels is verouderd.
De link welke Danny stuurde is duidelijk genoeg en ongeacht mijn status ik blijf met veel plezier en interesse deze site raadplegen en bestoken met reacties en berichten.
En inderdaad het (mee) doen is belangrijker dan de status. (Rolaanndd)
 
richard0501 zei:
ReneR zei:
Het lijstje is dat het helemaal niks uit maakt "wat voor titel" je hebt of hoeveel "bijdragen dat je hebt geleverd"....

Kan jij makkelijk zeggen, je bent al gemarineerd.... =))

En jij weet nog niet voor de helft hoevaak ik al gemarineerd ben Richard, en wees daar maar blij om :D
 
[/quote]
En jij weet nog niet voor de helft hoevaak ik al gemarineerd ben Richard, en wees daar maar blij om :D
[/quote]

Sommige dingen wil je ook niet weten hoor...(ReneR)
 
Terug
Bovenaan Onderaan