BasBQ
Beef en Steak

Kokmetbaard

 
 

kokmetbaard

Sprokkelaar
Berichten
25
Goedemiddag allen,

Zoals gebruikelijk zal ik me eens voorstellen. Na jaren rond te zwerven op de blogs van een aantal van de leden hier leek het me goed me maar eens aan te melden. Ik ben 31 jaar, fik nog steeds speklappen aan, maar goeie stukken vlees, daar gaat m'n hart sneller van kloppen. Zo ernstig dat we hier in huis een hobby rekening in het leven hebben geroepen, mijn vrouw betaald er haar paard van, ik mijn BBQ hobby. Oeps.

Op dit moment in de tuin staan een Weber Smokey Joe, een Grill Guru Original Large (met een smart fire) en in de garage, letterlijk 2 uur geleden binnen gekomen zit nog vers in de doos een Smokey Bandit Lumberjack.

Ik werk het liefst met grote stukken vlees maar mis geregeld de monden om te voeden, we zijn maar met z'n 2. Laat m'n vrouw het niet horen, maar misschien is dat wel de reden (of in ieder geval 1 van de) dat er in september een mini-kok-met-baard wordt verwacht.

En ohja, over die baard gesproken, ach ja, ik kook, ik zocht een plek om mijn recepten kwijt te maken, ik heb een baard dus waarom niet. Kok Met Baard.
 
Welkom op het forum.
 
Welkom bij het Genootschap
 
Welkom Kokmetbaard, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom. Mooi verhaal met dat paard....
 
Veel plezier hier!
 
Welkom hier en mooi vooruitzicht straks in september!
 
Welkom hier. Gefeliciteerd met de uitbreiding. Als je nog monden zoekt om te voeden wil ik best eens komen proeven hoor ;)
 
Welkom Kokmetbaard! Gelukkig heb je een vrouwmetpaard zodat ook jij voluit kan gaan voor jouw hobby (y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan