BasBQ
Beef en Steak

Knorretje in de make....

  • Onderwerp starter strijkerrik
  • Startdatum
S

strijkerrik

Gast
Vandaag even bij de keurslager een klein stukje procureur opgehaald..

Morgen voor de eerste keer een PP maken, vandaar een klein stukje om te proberen...

Ik heb hem net in de rub gezet, in keukenfolie gewikkeld en aluminium eromheen. Hoe lang is het het beste om hem in de koelkast te zetten?
7c02d5e86eda1a230aeb121424938f43.jpg
 
Als tie al ontdooid is, gewoon een nachtje de rub in laten trekken.
Ga je het wedstrijd recept van noskos volgen?
 
Vannacht bijna niet kunnen slapen! Wekker om 07:00 gezet, maar om 05:00 klaarwakker!

Om 05:15 uit de koelkast gehaald, even 30 minuten op kamertemperatuur laten komen, maar oh mijn god wat een geuren al!

Daarna in de UDS, en om half 8 stond de oudste van 10 in de tuin. Pa wat ruikt hier zo lekker? Is het niet wat vroeg om de bbq aan te steken? Heerlijk die kinderlijke denkwijze.

Na haar uitgelegd te hebben wat er in zit en waarom hij zo vroeg aan staat, kreeg ik de vraag: zullen we dan nu samen coleslaw maken? Dan heb ik ook een beetje geholpen! Ik zal straks foto's posten van de voortgang!
 
Succes !! enneh voor al die anderen die een voor de eerste keer PP willen maken , een hoop mensen proberen een klein stukje maar dat is juist moeilijker.
Het vlees wordt veel sneller droog dan met een groter stuk (in mijn optiek)
 
heerlijk he die hulpjes de pp is al leuk om te doen maar als de kids meegaan helpen is het een super dag
 
Terug
Bovenaan Onderaan