BasBQ
Beef en Steak

Klein knorretje

Leuk om te doen, ziet er mooi uit. Maar ik ben ook bang dat ik hiermee niet thuis aan moet komen ;-)
 
bakkertje72 zei:
Is idd beetje drillie achtige  substantie .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

haha nou dat klinkt niet alsof je fan was ;) ik zou het meer omschrijven als zacht en smeltend door de gelatine. net als goede ossenstaart of schenkels...

drillen doet het toch pas als het koud wordt?
 
Ziet er lekker uit en spannend om eens gedaan te hebben, maar dit hoef ik thuis ook niet te proberen.
 
I feel stupid....  Maar waarom het blik/folie/appel in de bek

* nooit begrepen *

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

 
roelduyss zei:
I feel stupid....  Maar waarom het blik/folie/appel in de bek

* nooit begrepen *

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

het schijnt een varkentje zo op te knappen dat je hem probleemloos aan je gezin kunt voorschotelen. zodat iedereen er thuis mee aan kan komen.  :p
heus! steven raichlin zegt het...
 
Marieken zei:
roelduyss zei:
I feel stupid....  Maar waarom het blik/folie/appel in de bek

* nooit begrepen *

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

het schijnt een varkentje zo op te knappen dat je hem probleemloos aan je gezin kunt voorschotelen. zodat iedereen er thuis mee aan kan komen.  :p
heus! steven raichlin zegt het...


Het zal aan de smaak ook niets afdoen denk ik dan maar en och als je het nou mooi vind  :D.
Aan een kerstboom hang je toch ook allerlei dingen.  :D.
 
ziet er geweldig uit, jammer dat het knorretje niet helemaal aan jouw verwachting voldeed.

 
Lijkt me geweldig om te doen, maar ook hier vrees ik dat het vegetarisch gedeelte van thuisfront gaat protesteren.  Wat kost dat nu zo'n knorretje?
 
Denk volgende keer groot varken dan gat in grond graven , vuurtje stoken Knorretje er in dicht gooien en wachten , schijnt ook goed te gaan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan