BasBQ
Beef en Steak

klafsoester

marco w

Sprokkelaar
Berichten
40
Gister kalfsoester samen met aardappelpuree,wortelpuree en sugar snaps gemaakt.
De kalfsoester was iets te ver. Ik had de thermometer niet ingesteld op alarm. Toen ik ging kijken stonde de temp al op 56, gelukkig was de ander wat dikker dus die was wel goed.
De wortels heb ik eerst gekookt en daarna samen met wat boter en suiker puree van gemaakt. De sugar snaps eerst geblancheerd, daarna in de koekepan met wat roomboter en suiker even aangezet. Alleen deze heb ik iets te lang gebakken.
Hier de kalfsoesters.
IMG_0725.jpg

IMG_0738.jpg
 
Het is weer zoals gebruikelijk een plaatje!
 
Prachtig bordje Marco en killer grill marks. Heb je een nieuw grill rooster?
 
ja ik heb sinds kort een weber sear grate, al veel gebruik van gemaakt.. Alleen niet allemaal gebeurd..
 
Jouw borden zijn pas killers...

Ziet er gewoon weer top uit.
 
marco w zei:
ja ik heb sinds kort een weber sear grate, al veel gebruik van gemaakt.. Alleen niet allemaal gebeurd..

Die sear grate werkt inderdaad erg goed, had ik eigenlijk niet verwacht.
 
Jammer van die andere
Deze ziet er in ieder geval erg goed uit, mooie presentatie ook
 
Frits zei:
marco w zei:
ja ik heb sinds kort een weber sear grate, al veel gebruik van gemaakt.. Alleen niet allemaal gebeurd..

Die sear grate werkt inderdaad erg goed, had ik eigenlijk niet verwacht.

Ik moet eigenlijk nog wel even van die brikettenbakjes halen van weber. Als ik die heb kan ik de temp wat sneller laten zaken door 1 bakje eruit te pakken.  Ik stook hem op tot rond de 230c dan mijn vlees erop voor de grill marks.Daarna wil ik mijn temp snel naar beneden hebben. Met van die bakjes gaat dat wat sneller
 
Ziet er toch erg smakelijk uit hoor, ondanks je geklaag, hahaha !
 
Opnieuw een heel mooi bordje..
En je hebt me laten lachen door de typo in de titel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan