BasBQ
Beef en Steak

KJ advies

Net contact gehad met de shop, toch maar een big joe besteld.
Zeker met de kinderen is dit wel handig waar ik zelf graag iets low and low wil maken, maar die frikandellen ook nog gegrild moeten worden. Dit was op mijn weber af en toe al een dingetje. Nu heb ik ook geen excuus meer om niet meteen brisket met baked beans en corn bread te maken ;)
 
Gefeliciteerd! Lekker bezig hoor, gewoon direct de big joe bestellen. Is het een drie of een twee geworden?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Het wordt de big joe 3. Ik dacht gewoon verstand op nul en doen. Ik ga er vanuit dat ik het toch wel goed praat voor mezelf waarom dit de meest verstandige keuze is ;)
 
Gratz met de aanschaf! Houdt ons op de hoogte ;)
 
Het wordt de big joe 3. Ik dacht gewoon verstand op nul en doen. Ik ga er vanuit dat ik het toch wel goed praat voor mezelf waarom dit de meest verstandige keuze is ;)

Ik zal je een handje helpen: dit was wis en waarachtig de meest verstandige keuze gezien de opties die voorhanden waren.
Zo dat hoef jij jezelf niet meer te vertellen .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
De enige juiste keuze. Die prijs ben je snel vergeten en dat pronkstuk gaat moeiteloos 25 jaar mee.
 
Goede keuze om voor de BJ 3 te gaan! Ik zei het van de week nog tegen mijn vriendin: hoe vaker ik de BGE L gebruik hoe meer ik wilde dat ik een XL had besteld. Haar enige reactie was: en waar ga je die neerzetten dan 😂 Dat klinkt niet meteen als "no way" :unsure:
 
Enige nadeel van die keuze is dat ik nog langer moet wachten. Zoals het er nu bij staat maar 1 week gelukkig. En ik heb al geen overtuiging meer nodig dat het het beste idee van de eeuw is :D
 
Goede keuze om voor de BJ 3 te gaan! Ik zei het van de week nog tegen mijn vriendin: hoe vaker ik de BGE L gebruik hoe meer ik wilde dat ik een XL had besteld. Haar enige reactie was: en waar ga je die neerzetten dan Dat klinkt niet meteen als "no way" :unsure:
Herkenbaar! De beste en meeste praktische manier van het oplaten van een proefballonnetje
 
Ondertussen nog steeds aan het wachten, vrijdag weer een belletje gehad dat hij weer vertraagd was. Het vervelende is dat ik zie dat hij al bij andere shops beschikbaar is.... maak me nog ongeduldiger :s
Heb een vriezer vol met vlees liggen die ik maar al te graag wil gaan leeg wil maken, maar zo schiet het niet op. Wil heel graag maple cured bacon gaan maken, en zou deze het liefst al meteen in de koeling willen leggen om te pekelen. Is het mogelijk om deze nu te maken en dan deze een week langer te laten liggen? Of komt dat de smaak/kwaliteit niet te goeden?

Heb ondertussen ook alle opties in de bestelling of al geleverd (Gietijzeren rooster, Gietijzeren bakplaat, Pizzasteen, gietijzern chicken sitter, gietijzeren pannen materiaal). Mis nog alleen een pizzaschep en een koudrook (ontbijtspek maken)
 
Dat is flink balen. Wachten op iets wat je erg graag wilt is niet makkelijk. Ik durf niet te zeggen wat een week extra pekelen doet met de bacon maar als de buikspek nu nog bevroren is zou ik hem lekker laten liggen tot je meer duidelijkheid hebt. Straks duurt het nog veel langer en ligt je buikspek te verpieteren in de koelkast. Als hij toch over een weekje komt begin je gewoon eerst met wat anders uit die volle vriezer ;)
 
Ja ik voel met je mee. Wacht ook al weken op de omruiling van mijn bbq. Maar er is licht aan het eind van de tunnel.
Gewoon wat fantaseren over recepten:)
 
Ik heb nog een weber, was dan de backup voor als het te lang ging duren. Maar inderdaad kan beter gewoon een weekje wachten tot ik een echte levertijd heb. Maar dan gaat die bacon er wel meteen op 😁


Ja ik voel met je mee. Wacht ook al weken op de omruiling van mijn bbq. Maar er is licht aan het eind van de tunnel.
Gewoon wat fantaseren over recepten:)
ach ja first world problems denk ik dan maar he ;)
 
Vandaag het verlossende telefoontje gekregen, de BJ wordt deze week (Donderdag of Vrijdag) geleverd :D
Denk dat ik maar meteen een kip uit de vriezer ga halen. 2 dagen ontdooien, 1 dag in de pekel, 1 dag drogen dat is dan zaterdag BCC. Dan van het weekend maar buikspek voorbereiden voor maple cured bacon.
 
Nou hij is dan eindelijk binnen helemaal blij natuurlijk
image.jpg


totdat ik de beschadiging aan de buiten kant vond grrrrr. Nu zal dit wel opgelost worden, maar hoop in ieder geval dat ze snel genoeg laten weten of ik hem in de tussentijd gewoon kan gebruiken
8AA83642-7C4D-4DDC-AB0F-346A1E2FB442.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan