BasBQ
Beef en Steak

KJ 3 divide and conquer

 

IvovdE

Sprokkelaar
Berichten
30
Ik ben wat aan het twijfelen of het een KJ classic 2 of 3 gaat worden, en 1 van de upgrades die ze steeds vernoemen is het 3 level d&c wat ze hebben.. maar ik zie nog niet echt de upgrade erin.
Want als je met de SloRoller bezig bent dan ligt je d&c hierop en vervalt het eerste level.. en als je zonder werkt dan is het in mijn ogen nog niet optimaal praktisch te gebruiken in 3 niveaus omdat ze toch vrij dicht op elkaar liggen en je er niet makkelijk tussen kan. Voor mij gevoel is ligt een grill verhoger met die 10cm hoogte dan toch hoger en bruikbaarder in mijn ogen.

Wat is jullie mening hierover, of nog liever ervaring hiermee?
 
Klopt helemaal. Die 3 level is niet te gebruiken tegelijk. Vraag me eigenlijk sterk af hoe vaak mensen uberhaupt al 2 levels tegelijk gebruiken. Wat je vaak ziet is dat de ene helft op level 1 staat en de andere helft op level 2.

Grill verhoger is sowieso een stuk praktischer omdat je daar gewoon iets onder kan leggen en er nog steeds bij kan zonder dat je heel je stelling eerst moet afbreken. Maar ook over de grill verhoger hoor ik mensen klagen dat het het net niet is.

Mijn inziens zou je voor de 3 moeten kiezen voor de nieuwe tafels (aluminium ipv HDPE dus kan niet smelten), aslade, sloroller en degelijker frame. Als het dit jou waard is moet je de 3 kopen.

Ik heb zelf ook even getwijfeld tussen de classic 2 en 3. Classic 1/masterbuilt vielen bij mij sowieso af vanwege het scharnier. Het is uiteindelijk de big joe 3 geworden :D.
Heb nog geen ervaring omdat hij pas over 3 weken binnenkomt
 
Terug
Bovenaan Onderaan