BasBQ
Beef en Steak

Kippendijencake

 
 
 

Bubbeltje

Kooltjesharker
Berichten
216
C959ECAB-8711-4163-A8D5-11003244BEB9.jpeg
7F0CED2F-469D-4B8C-AD54-06D6D9F7945A.jpeg
D1DC4BCB-C250-47A2-8495-C355E8CFCCBC.jpeg


Oh, wat was het weer lekker zeg 😋. Hij ging alleen wel als een raket, zul je altijd zien. Hoeft ie een keer niet zo vroeg klaar te zijn, was ie een uur te vroeg klaar. Lauw smaakte het ook geweldig en mooi nog wat over voor morgenavond 😋. Weet niet waarom ik zo lang heb gewacht om hem weer klaar te maken, het is zo onwijs lekker.
 
ziet er werkelijk heerlijk uit! eigen receptje?
 
Ziet er heerlijk uit
 
Die laatste foto ziet er echt fantastisch uit, prachtige doorsnede!

Dit moet ik binnenkort echte een keer gaan maken.
 
Dank jullie wel 😊.
Het recept:

En de kruiden + saus die ik gebruikt heb:


Ik heb dit recept gebruikt, alleen met 2 laagjes groente (in mijn geval 1 rode ui en 2 paprika’s) ipv alle groente in het midden te doen. Dus klein laagje kip, laagje groente, laagje kip, laagje groente en afsluiten met kip.
 
Dat ziet er erg lekker uit, mooie bereiding!
 
Als het smaakte zoals het eruit ziet dan hebben jullie heerlijk kunnen smullen.
Je zegt: "en mooi nog wat over voor morgenavond", maar hoe warm je dat dan weer op?
@Bubbeltje
 
Laatst bewerkt:
Wil deze graag eens maken, maar mijn vrouw is het idee niet genegen. Dus ga het eens moeten doen als er volk is :)

Bij ons is kippendijen minder courant, maar ik veronderstel dat dit ook perfect met de tietjes van de kip kan?
 
Laatst bewerkt:
Wil deze graag eens maken, maar mijn vrouw is het idee niet genegen. Dus ga het eens moeten doen als er volk is :)

Bij ons is kippendijen minder courant, maar ik veronderstel dat dit ook perfect met de tietjes van de kip kan?
Plaats een uitnodiging op’t forum 😉🤣🤣🤣
 
Wil deze graag eens maken, maar mijn vrouw is het idee niet genegen. Dus ga het eens moeten doen als er volk is :)

Bij ons is kippendijen minder courant, maar ik veronderstel dat dit ook perfect met de tietjes van de kip kan?
Arno + 1. Waar kunnen we aanschuiven.
 
Als het smaakte zoals het eruit ziet dan hebben jullie heerlijk kunnen smullen.
Je zegt: "en mooi nog wat over voor morgenavond", maar hoe warm je dat dan weer op?
@Bubbeltje
Het is dinsdagavond geworden. Toen heb ik een mooi stuk alleen op kunnen eten, dankzij Corona 😢. Ik heb het in plakken gesneden, bovenkant ingesmeerd met dezelfde bbq-saus weer ik hem mee heb afgelakt en toen in de oven met hetelucht op 150 graden opgewarmd. Was echt heerlijk nog 😋.
 
Wil deze graag eens maken, maar mijn vrouw is het idee niet genegen. Dus ga het eens moeten doen als er volk is :)

Bij ons is kippendijen minder courant, maar ik veronderstel dat dit ook perfect met de tietjes van de kip kan?
Ben bang dat het dan wel wat droger wordt. Het vet van de kippendijen zorgt ervoor dat het heerlijk mals blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan