BasBQ
Beef en Steak

Kippendijencake

 
 
 

Paddy

Stoker
Berichten
273
Mijn zus kwam op bezoek, dus mooi excuus om een kippendijencake te maken. Was de vorige keer goed bevallen, dus waarom niet. Dit keer de ui en paprika wat fijner gesneden en vantevoren even gebakken met wat knoflook.

Ook deze keer was het weer smullen geblazen.
Wel nog 1 probleempje. Onze oven begint oud te worden en stopte halverwege met de aardappelkroketjes. Snel de bge weer open gezet en de kroketjes daarin afgebakken.

D43D4B5C-F3EE-46F5-AA28-E48076D0A862.jpeg

D5D6F309-EA36-4A2D-9124-9465B95936EE.jpeg

254DD751-1E88-4854-BBD2-CB807D62BCEF.jpeg

0EE3A42D-8349-435B-9307-9BC46D2A63E1.jpeg

12EECE89-1EB1-4E6B-959B-BA23DAFF0453.jpeg

3021AD53-DEB5-4D80-B88E-987CA2167F1A.jpeg
 
BAM! Wie heeft er dan ook een oven nodig als je een ei in je tuin hebt staan?😎

ziet er erg smakelijk uit! 👌🏼
 
Mooie run hoor
Goed gelukt deze cake
Zus Is goed verwend
 
Wow ! Wat ziet dat er goed uit ! Daar maak je wel indruk mee bij je gasten.
Je doet het dus eerst in de cakevorm en wanneer haal je het daar dan uit om er weer mee verder te gaan ?
Ik vind het een leuk gerecht !
 
Dat zijn nog eens lekkere maaltjes voor de gasten. Ziet er heerlijk kleurrijk uit zo op de plank. En die aardappelkroketten gaan heel goed op de BBQ. Zeker als het oven aardappelkroketten zijn. Jullie hebben iig goed gegeten zo te zien.
 
Welke thermometer gebruik jij om de kerntemperatuur te meten ? Zo te zien draadloos, bevalt dat goed ? Lijkt me wel wat als ik het spit weer eens gebruik, geen draden die meedraaien
 
Mooie cake gemaakt voor je zus, zal gesmaakt hebben

@Reem, is een meater
 
  • Leuk
Waarderingen: Reem
Mijn zus kwam op bezoek, dus mooi excuus om een kippendijencake te maken. Was de vorige keer goed bevallen, dus waarom niet. Dit keer de ui en paprika wat fijner gesneden en vantevoren even gebakken met wat knoflook.

Ook deze keer was het weer smullen geblazen.
Wel nog 1 probleempje. Onze oven begint oud te worden en stopte halverwege met de aardappelkroketjes. Snel de bge weer open gezet en de kroketjes daarin afgebakken.

Bekijk bijlage 17147
Bekijk bijlage 17148
Bekijk bijlage 17149
Bekijk bijlage 17150
Bekijk bijlage 17151
Bekijk bijlage 17152
Wouw, wat ziet dat er gaaf uit. Bedankt voor je draadje naar het recept. Gelijk opgeslagen. Ik heb geen keramische bbq maar op de weber zal het ook wel lukken denk ik👍🏼
 
Dat is tenminste iets anders dan de rode bieten chocolade cake van mijn moeder 😂😂😂😋😋😋
 
Lekker man, ik ken het al met gehakt , maar deze gaat op mijn lijstje hoor, ziet er goed uit.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Welke thermometer gebruik jij om de kerntemperatuur te meten ? Zo te zien draadloos, bevalt dat goed ? Lijkt me wel wat als ik het spit weer eens gebruik, geen draden die meedraaien

Dat is de meater +. Is inderdaad draadloos. De pen is wel wat dik. Rekent ook uit wanneer het gerecht de kerntemperatuur bereikt. En dat is wel erg handig.
 
Dat ziet er goed uit zeg. Die ga ik ook eens maken!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan