BasBQ
Beef en Steak

Kippendijencake ✅

 

Tijmen

Kooltjesharker
Berichten
151
Hier ga ik niets meer over zeggen behalve dat ik nog genoeg over heb voor morgen, lucky me!

20200722_151526.jpg


20200722_152312.jpg


20200722_172316.jpg


20200722_180010.jpg


20200722_193429.jpg


20200722_193517.jpg


20200722_195732.jpg


20200722_200018.jpg
 
Schitterende één-na-;laatste foto. Heb je bewust ervoor gekozen om geen bindmiddel toe te voegen? Op de laatste foto is je mooie broodje geïmplodeerd tot een bergje kip met lekkers.
 
Schitterende één-na-;laatste foto. Heb je bewust ervoor gekozen om geen bindmiddel toe te voegen? Op de laatste foto is je mooie broodje geïmplodeerd tot een bergje kip met lekkers.
Ik was me niet eens bewust dat ik bindmiddel kon toevoegen. 😄
En ik moet eerlijk bekennen dat op het moment van serveren ik niet echt meer bezig was met de opmaak maar met het vullen van mijn maag na een aantal uur in de aromatische dampen te hebben gezeten. 😉
 
Dat snap ik dan ook wel weer...... moest gewoon denken aan het maken van verse paté qua gelijkenis is vorm.
Maar ik zet deze creatie op mijn to-do lijst. Wat super!
 
Dat snap ik dan ook wel weer...... moest gewoon denken aan het maken van verse paté qua gelijkenis is vorm.
Maar ik zet deze creatie op mijn to-do lijst. Wat super!
Die gedachte snap ik, heeft idd dezelfde vorm. Waarschijnlijk was alles ook beter bij elkaar gebleven als ik wat meer spekrepen had gebruikt zodat de repen elkaar beter hadden overlapt, helaas had ik iets te weinig gekocht bij slager.
 
zo lekker dit. Volgende keer de cake opbouwen en eindigen met kip, goed stevig aandrukken in het blik, kun je hem mooi in plakken snijden. Ik ga deze ook weer eens maken, echt lekker
 
Deze staat hoog op mijn lijstje!👍🏼 Lijkt me echt geweldig, zeker in combinatie met eigen gemaakte frieten.....
 
hmmmm. deze ziet er erg goed uit zeg. flinke hoeveelheid, dus inderdaad genoeg voor een 2e keer.
top
 
Lekkere plaatjes. Moet ik nog steeds een maken. Krijg er honger van
 
Heb zaterdag lekker aan de dijtjes gezeten en bedacht om ook nog eens een cake te maken
 
Ziet er fantastisch uit!! Mooi gedaan.(y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan