BasBQ
Beef en Steak

kip van spit

J

johan70

Gast


Kip van het spit met standaard rub , een van mijn eerste pogingen en erg goed gelukt al zeg ik het zelf (en de kids ook)...inclusief courgette aardappels en mengsel van paprika tomaat, ui, knoflook, stukje kaas en wat kruiden

 
lust ik
 
Ik vond het ook erg lekker, volgende keer 2 kippen tegelijk, was net ff te snel op
 
johan70 zei:
Ik vond het ook erg lekker, volgende keer 2 kippen tegelijk, was net ff te snel op

haha ik herken dat, wij eten al 1 kip met z'n 2en op  ;)
 
Lekker hoor!
Je hebt trouwens wel een probleem......zo te zien is die krat bier helemaal leeg  :-O
 
gelukkig is de BBQ 3 kratten hoog en heb ik altijd extra voorraad trappisten bier in de koeling+- 10 tot 12 graden :p :D
 
johan70 zei:
gelukkig is de BBQ 3 kratten hoog en heb ik altijd extra voorraad trappisten bier in de koeling+- 10 tot 12 graden :p :D
Oei. Trappist. Naast honger heb ik nu ook meteen weer lekkere dorst  :p
 
foto's zien er heel goed uit..  Can't ever go wrong with chicken zeg ik maar..(indien goed klaargemaakt ;-)) maar ziet er goed uit hoor! En handig zo'n spit. Toch maar eens gaan googelen of het nog een verjaardagscadeautje kan worden ;-)
 
Ooohh ja een spit! *duiktonmiddelijkweerindeinternetaanbiedingen*
 
Grootse probleem met het spit is dat ik wil blijven gluren,,, en de deksel moet toch echt dicht.... miss glazen deksel?? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan