BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd mei 2022

Signature dish - wie maakte de mooiste, orgineelste of beste in beeld foto?

  • -1- @Iss

    Stemmen: 9 10,1%
  • -2- @Frits

    Stemmen: 5 5,6%
  • -3- @Peter64

    Stemmen: 12 13,5%
  • -4- @Ghost

    Stemmen: 3 3,4%
  • -5- @Ridevi71

    Stemmen: 2 2,2%
  • -6- @Free_ltd

    Stemmen: 1 1,1%
  • -7- @Sander72

    Stemmen: 9 10,1%
  • -8- @rsoeteman

    Stemmen: 8 9,0%
  • -9- @Laurens

    Stemmen: 3 3,4%
  • -10- @Bram

    Stemmen: 0 0,0%
  • -11- @Sandyman

    Stemmen: 0 0,0%
  • -12- Barbeknoei

    Stemmen: 5 5,6%
  • -13- @Marcel1993

    Stemmen: 5 5,6%
  • -14- @M_grill

    Stemmen: 6 6,7%
  • -15- @Zzzjon

    Stemmen: 7 7,9%
  • -16- @kaspa

    Stemmen: 2 2,2%
  • -17- @Faxie

    Stemmen: 1 1,1%
  • -18- @Rdj

    Stemmen: 7 7,9%
  • -19- @Jacky P

    Stemmen: 4 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    89
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik zelf stem weldegelijk op een een foto (het is immers een fotowedstrijd) je hoeft zeker niet een duur fototoestel te hebben om een mooie foto te maken ,denk dat de meeste hier niet een hebben.
Ik zelf niet iedergeval.
Een goede foto moet natuurlijk het onderwerp dragen maar voor mij moet als je hem ziet meteen aanspreken .
Zo heeft iedereen zijn eigen redenen om ergens op te stemmen 😁
 
Gestemd!
Op de foto die ik het mooist vond, zou niet misstaan in een kookboek, maar ook best wel heel graag zou willen proeven 🤤
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik zelf stem weldegelijk op een een foto (het is immers een fotowedstrijd) je hoeft zeker niet een duur fototoestel te hebben om een mooie foto te maken ,denk dat de meeste hier niet een hebben.
Ik zelf niet iedergeval.
Een goede foto moet natuurlijk het onderwerp dragen maar voor mij moet als je hem ziet meteen aanspreken .
Zo heeft iedereen zijn eigen redenen om ergens op te stemmen 😁

Dat is ook mijn idee, duur fototoestel is inderdaad nergens voor nodig, ook met een smartphone kan je een perfecte foto maken.
En ik wil zeker niemand beledigen maar wat ik elke maand opnieuw veel zie voorbijkomen zijn foto's waarbij (bij wijze van spreken) de camera lens in het gerecht is geduwd om de foto te nemen of gerechten die niet volledig op de foto staan, twee eenvoudige zaken waarbij je al heel wat verschil kan maken als je er wat aandacht aan besteed.

Ik ben geen fotograaf en heb geen duur toestel maar ik maak voor mijn online bijverdienste wel heel veel foto's, en kwalitatief goed genomen foto's helpen nu eenmaal bij een betere verkoop dus misschien daarmee dat ik er gevoeliger voor ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
De keuze is reuze! Wat een heerlijke en vooral mooie inzendingen. Ik heb mijn stem uitgebracht. Succes iedereen💪🏻
 
Gestemd, mooie inzendingen weer. Allemaal mooie signature dishes!
 
Gestemd, strijd tussen 2,
Een kookboek waardige foto,en een die mij erg aanspreekt.
Het laaste is het geworden.
 
Er scrollde langs een van de vele foto's en het water vulde m'n mond.. Daar stem ik dan maar op.
Succes allemaal, wat een mooie foto's!
 
De bananen waren gevuld met Rolo's dacht ik ergens gelezen te hebben. Staat zeker op mijn lijstje om nog eens te proberen .
 
Ik kon wéér niet kiezen, wat ziet het er allemaal lekker uit en mooi gepresenteerd 👏
Mijn keuze gemaakt op basis van het recept achter de foto.
Ben benieuwd naar de uitslag!
 
Wat heel erg mooke foto's et hééééél erg lekkere gerechten.
Ik heb een keuze voor het lekkerste gerecht gemaakt.
 
Ik vraag me hardop af of ikzelf niet per straaljager naar de oogarts zou vliegen , wanneer ik rolo's voor leverworst zou aanzien.

Maar verder maak ik me geen zorgen om je. 😂😂😂


Jaaa lange dagen en een oude telefoon.. Verder gaat het prima ;);)
 
Ook weer gestemd. Twijfelde sterk tussen 2 inzendingen. Ik maak mijn keuze altijd op basis van de volgende punten:
1. Krijg ik er honger van / ziet het er lekker uit?
2. Originaliteit
3. Passend bij de opdracht
 
Prachtig wat een inzendingen. Lastige keuze dat zeker maar voor mij was het verhaal achter de signature dish wat de doorslag heeft gegeven voor mijn keuze. Succes allemaal!
 
Niet meegedaan, wel gestemd! Mooie creaties allemaal!
 
mijn stem is ook binnen,..

succes allemaal!
 
Stem nog gauw even mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan