BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd "Easy Peasy Japanese"

Wie heeft het onderwerp van deze maand "Easy Peasy Japanese" het mooist, origineelst of best in beel


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
Close finish inderdaad.
Gefeliciteerd Marcus.
 
Gefeliciteerd Marcus
 
Gefeliciteerd Marcus  <:p, 't was wel een nipte fotofinish, tjonge Jet wat heb jullie het geweldig spannend gemaakt. =D>
 
Gefeliciteerd Marcus, je hebt een cameraatje gewonnen! Was vast mijn stem die doorslag gaf... haha!
Succes met het bedenken van een nieuw thema, ben benieuwd!
 
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de volgende wedstrijd!
 
Gefeliciteerd! Ben nu al benieuwd naar het nieuwe thema!
 
Foxtrot86 zei:
Maar eigenlijk waren het allemaal pareltjes waar ik honger van kreeg dus iedereen complimenten!

Dank je Foxtrot, leuk om te horen!

Fijn ook een beetje extra motivatie, ik bedoel, na 2 maanden 4 deelnemende foto's en dan nog geen 50 mensen die de moeite nemen om te stemmen, dat doet me wel eens afvragen hoe we dit Genootschap wat meer betrokken krijgen bij deze mooie maandelijkse wedstrijd. Winnen was voor mij alleen de eerste paar keren 'best belangrijk' - ik moest en zou een cameraatje bij mijn naam hebben - nu is het vooral een maandelijkse inspiratie om weer eens wat anders leuks te proberen en een nieuwe invalshoek te vinden. Ik zou het erg leuk vinden als er meer BBQ-ers ge?nspireerd raakten om het ook te proberen.

Dus wie weet!?
 
Iedereen bedankt voor de stemmen en felicitaties.

@Sander, ik geloof dat het met jouw trackrecord inmiddels minder spannend is maar jij wint dan ook (terecht!) heel vaak  ;)
Dit is pas mijn tweede en voor mij is het nog wel een beetje spannend, ik ben dan ook heel gelukkig met de uitslag.

Maar ik ben het meer dan eens met je dat het een leuke uitdaging is om eens wat anders te doen. Ik hoop op een flinke deelname en met dat in gedachten heb ook een wat breder onderwerp voorgesteld waarvan ik denk dat iedereen er zijn ei in kwijt kan.
 
Gefeliciteerd met je overwinning het waren echt mooie inzendingen eigenlijk zijn jullie allemaal de winnaars.
En hoop de volgende keer zelf weer mee te doen  :)
 
Oeh dat was inderdaad een close finish, gefeliciteerd met de overwinning Marcus.
 
Sander72 zei:
Foxtrot86 zei:
Maar eigenlijk waren het allemaal pareltjes waar ik honger van kreeg dus iedereen complimenten!

Dank je Foxtrot, leuk om te horen!

Fijn ook een beetje extra motivatie, ik bedoel, na 2 maanden 4 deelnemende foto's en dan nog geen 50 mensen die de moeite nemen om te stemmen, dat doet me wel eens afvragen hoe we dit Genootschap wat meer betrokken krijgen bij deze mooie maandelijkse wedstrijd. Winnen was voor mij alleen de eerste paar keren 'best belangrijk' - ik moest en zou een cameraatje bij mijn naam hebben - nu is het vooral een maandelijkse inspiratie om weer eens wat anders leuks te proberen en een nieuwe invalshoek te vinden. Ik zou het erg leuk vinden als er meer BBQ-ers ge?nspireerd raakten om het ook te proberen.

Dus wie weet!?
Sander,

Is het een idee om een keer een bbq foto workshop te geven (samen met Marcel)? Wellicht dat het een aantal potentiele fotograven over de streep trekt om een keer mee te doen. Voor een goede foto is het handig om wat basis kennis over compositie, licht etc te krijgen.

En als die workshop er komt, ben ik van de partij B-)
 
Stukje basic product fotografie klinkt niet verkeerd :D
 
Marcus gefeliciteerd met de prijs. Mooie foto en gerecht.
Ik vond alles er top uit zien. Heel mooi gemaakt. Ik hoop deze ronde wel weer mee te kunnen doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan