BasBQ
Beef en Steak

Keukenweegschaal?

 
 
 

coelho

Stoker
Berichten
287
Mijn keukenweegschaal heeft de geest gegeven en dus zoek ik een goeie nieuwe weegschaal. E?n die tot 5kg kan maar tegelijkertijd ook bijvoorbeeld 7 gram gist kan afwegen zonder er 1 of 2 gram van af te zitten. Wat voor weekschaal gebruiken jullie en hebben jullie nog goede tips?
 
Ik gebruik 2 weegschalen. 1 voor het gewone wegen (digitaal) en 1 heel nauwkeurige voor de kleine gewichten, zo een die ze ook in de coffeeshop gebruiken. Via Ebay voor weinig.
 
Ik heb ook een digitale van de blokker en een grammen weegschaaltje van ebay, ideaal ook voor gist en zout voor mijn broden.
 
Ik heb er ook twee.

Het is bijna niet te doen voor een weegschaal die 5 kilo aan kan ook kleine hoeveelheden, zeg tot 10 gram, nauwkeurig te wegen.
 
Yup, hier ook 2.. een tot 5kg en een tot 350g met 0,01 gram nauwkeurigheid
 
Ok?, bedankt. Heb er net een op dealextreme gekocht voor 11 euro, gaat van 0-200 gram, twee cijfers achter de komma.
 
ik heb er ook 2  :)
 
Ik wijk dus af, ik heb er 1.  Is per gram nauwkeurig tot 2 kilo, maar kan me niet herinneren er in 10 jaar ooit meer dan 2 kilo op gelegd te hebben.
 
Ik heb gewoon een weegschaal bij blokker gekocht een digitale en voor enkele grammen af te wegen een lepelweegschaaltje werkt erg nauwkeurig. Die grote weegschalen werken allemaal goed ik heb al verschillende schalen gehad maar deze werken bijna allemaal niet op een gram nauwkeurig maar de lepelwgschaal doet dat wel.
 
Thanks... ik zal binnenkort waarschijnlijk toch wel weer wat op DX bestellen, dus dan kan die gelijk mee.. Ik blijf het daar altijd een ramp vinden om snel iets te zoeken ;)
 
Ik kocht laatst een electronische weegschaal tot max 5kg bij de Action voor een euro of 6.
Omdat ik geen legale noch illegale drugs hoef af te wegen interesseert een minimaal gewicht van 1-2 gram mij niet ,maar 3gram doet-ie wel.
Ik ben een dik tevreden mens met mijn goedkope schaaltje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan