BasBQ
Beef en Steak

Kentucky Marinade

sanfelice

Tondelzoeker
Berichten
22
Vraagje,

Wij kopen bij de A.H met regelmaat kip in kentucky marinade. Wat nog al eens gebeurd is mmmm het is weer eens op.
Vragen we wel eens bij de poelier daar of we wat saus mogen zodat we zelf de kip marineren maar dat gaat niet en mag niet enz enz...
Heeft iemand enig idee? Wat we wel weten is dat het in een grote witte kan van een liter of 5 zit.

Zegt u het maar als het bekend voorkomt  dank
 
Jammer dat je zo'n "niet meewerkende" poelier hebt.
Die "van mij" denkt altijd super mee! Kan ik helaas van "mijn" slager niet zeggen :(

Toch maar even vragen aan de poelier waar het vandaan komt. Komt mij helaas niet bekend voor..
 
Jaja, Dat is nu juist het probleem. Deze meneer keek niet heel vrolijk en mocht het recept van de marinade of hier
het merk van niet geven. Ze kopen de kip bij de concurrent en bij ons halen ze de marinade Ja.. is wat van te zeggen.

Maar wel heel jammer
 
ik ken hem niet maar op de site van de appie staat dat ie op olie basis en gerookte paprikapoeder en knoflook bevat, AH kennende uit oudere recepten op dit gebied waarschijnlijk ook MSG dus van daar uit een mooi startpunt om te experimenteren zou ik zeggen
 
google ff op "kentucky chicken marinade" of "kentucky BBQ sauce", genoeg hits om mee te experimenteren (Zeker de varaint met Bourbon  :D )
Of je moet per se die witte kan willen hebben dan ,maar zelf maken is zoveel leuker
 
Terug
Bovenaan Onderaan