Beef en Steak

Kees stelt zich voor

kees

Tondelzoeker
Hallo,

Mijn naam is Kees, woon in Ede, heb in juni de AOW gerechtigde leeftijd bereikt, mijn werkgever wilde graag dat ik nog een jaartje bijtekende, maar dat heb ik na lang beraad toch maar niet gedaan, dus meer tijd voor leuke dingen, ook om lekker te koken en te BBQ'n.
Na heel lang op de Weber en later, vooral op vakantie een Cobb te hebben geBBQd, heb sinds een paar jaar een Basterd Large.
Dat schept weer nieuwe mogelijkheden en ik heb er ondertussen ook een aantal boeken over werken met een kamado, waaronder "Het vuur de baas" van @noskos.
Veel gegrild, maar ook beenhammetjes picanha e.d. Afgelopen weekend nog een zalmzijde indirect en met rookhout klaargemaakt.
Na de BBQ nog even nagenieten met een goede sigaar (longfiller) en een glaasje whiskey of oude rum, heelijk!

Ik kwam op dit forum terecht omdat mijn app geen connectie meer kon maken met de GrillEye, deze firma is helaas gestopt.
Toen vond ik hier een post van @greg over een Open Source firmware genaamd free-grilly, deze geïnstalleerd en het werkt weer, super!

IMG_20250826_113841.jpg

Kees, welkom bij de club en mooi dat je een oplossing hebt voor je probleem.

Hoi Kees, welkom bij het Genootschap.
Fijn dat je via dit medium al direct een oplossing hebt gevonden.

Welkom Kees!!

Welkom! Nog mooie BBQ-avonturen gewenst :)

Terug
Bovenaan Onderaan