Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
robbertbbb zei:Ontspannend om naar te kijken. Wat is de reden dat ie diagonaal print (toch?)
Danny77 zei:Heel erg gaaf Piet. Maar Hoelang duurt het werkelijk om 1 kastje te printen.
Bedankt voor het delen hier hou ik wel van.
Nosmo zei:Even een kleine update;
Alle betalingen waren netjes op tijd binnen en inmiddels zijn alle spullen besteld. Sterker nog, de Raspberry Pi's en de SD kaarten zijn al binnen.
Ik verwacht deze week het eerste deel van de electronische onderdelen, de blowers en de thermokoppels binnen te krijgen. Ook zijn de printjes al onderweg vanuit China en mijn zoon en ik hebben al 10 kastjes geprint. Het gaat lekker!
Jullie zullen nog even moeten wachten op foto's, want ik ben op het moment op klus in Polen.![]()
Mevr. Nosmo zei:Nosmo zei:Even een kleine update;
Alle betalingen waren netjes op tijd binnen en inmiddels zijn alle spullen besteld. Sterker nog, de Raspberry Pi's en de SD kaarten zijn al binnen.
Ik verwacht deze week het eerste deel van de electronische onderdelen, de blowers en de thermokoppels binnen te krijgen. Ook zijn de printjes al onderweg vanuit China en mijn zoon en ik hebben al 10 kastjes geprint. Het gaat lekker!
Jullie zullen nog even moeten wachten op foto's, want ik ben op het moment op klus in Polen.![]()
Er wordt hier dus wel ff aan kinderarbeid gedaan voor jullie. Kind had maandag om 12 uur 's nachts nog de printer aangezet voor jullie.
Wouter_ zei:Mevr. Nosmo zei:Nosmo zei:Even een kleine update;
Er wordt hier dus wel ff aan kinderarbeid gedaan voor jullie. Kind had maandag om 12 uur 's nachts nog de printer aangezet voor jullie.
Goede opvoeding heet dat!![]()
Danny77 zei:Hahaha wat een team work.
Wat is uw aandeel mevrouw nosmo.![]()