BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 12

Brecht zei:
Bestaat er nog een mogelijkheid om op de reservelijst te komen of moeten we het forum komend najaar goed in de gaten houden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

Gewoon voor de volgende ronde in de gaten houden.
Ronde 12 is al volledig afgerond.
 
raymonidas zei:
Nosmo zei:
Aanmeldingen Complete HM;

Ik weet, de lijsten zijn vol, maar toch een poging wagen.....ik ben handig genoeg, dus de losse onderdelen zijn ook prima hoor!!


Losse onderdelen is op dit moment lastig, aangezien niet alle onderdelen bij ons op voorraad zijn.
Losse onderdelen aanschaffen brengt ook veel extra verzendkosten met zich mee, waardoor de prijs omhoog gaat.
Ik zou gewoon ronde 13 in de gaten houden.
 
Gisteren heb ik m voor de derde keer gebruikt met mijn UDS en had een aardig stabiele run dacht ik zo. Aangezien het niet echt eenvoudig is om de juiste PID settings te vinden deel ik de mijne hier zodat anderen ze ook kunnen proberen.  B-)

kNa1L0YES-aRjvJdXUQlxQ.png


HOWcpNcWQHeJBDyeYDFUew.png


Bij de lid open detectie heb ik de rollade erafgehaald en niet meer echt naar de heatermeter omgekeken vandaar dat er een piek in komt...  Al met al ben ik zeer tevreden over dit stukje techniek  :D
 
Mijn vakantie zit erop en wil nu graag de hm proberen. Nu vind ik een hoop dingen leuk maar heb niet veel met de technische kant van internet. Bij de laatste hm welke ingang is nu van internet en welke van de fan. Zelf denk ik die met die lampjes (klein geel en groen lampje aan de zijkant) is internet en degene naast het stroom is voor de fan. Kan iemand dat bevestigen voordat ik het verkeerd doe.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Dat klopt, power en fan zitten aan de onderkant
 
Dag Nosmo,

Ik als gelukkige op de reservelijst hou alles nu goed in de gaten. Heb je een ongeveer indicatie wanneer de nieuwe inschrijvingen er zijn?
Ik ga namelijk volgende week een weekje weg en zou het heel zonde vinden als het die week zou zijn! (zoja, ik ben een zekerheidje voor de bestelling  :blush:)

Groeten, Martijn
 
martijnvanhooff zei:
Dag Nosmo,

Ik als gelukkige op de reservelijst hou alles nu goed in de gaten. Heb je een ongeveer indicatie wanneer de nieuwe inschrijvingen er zijn?
Ik ga namelijk volgende week een weekje weg en zou het heel zonde vinden als het die week zou zijn! (zoja, ik ben een zekerheidje voor de bestelling  :blush:)

Groeten, Martijn

Als alles een beetje goed gaat komt er eind september weer een actie. De mensen die op de reservelijst staan krijgen een paar dagen voordat de actie officieel start de kans om alvast in te schrijven, jullie krijgen persoonlijk een berichtje van mij zodra het zover is.

Ik ben nu bezig met een aantal verbeteringen aan de HM print en het kastje, als dat klaar klaar en getest is ga ik weer een batch maken. Dat zal wel de laatste van het jaar zijn ben ik bang.

Het nieuwe printje is al klaar en alles doet het, maar ik wil hem eerst een paar keer echt gebruiken voordat ik zeker weet dat hij productie rijp is. De grootste verbetering is dat het signaal van de thermokoppel nu veel minder last van ruis heeft (factor 2 minder). Omdat ook de positie van de fan aansluiting iets veranderd is moet ook het kastje aangepast worden. En er zaten nog wat kleine issues in het oude kastje die ik ook meteen aanpak.

Helaas wordt ik nogal gehinderd bij de ontwikkeling van de nieuwe HM omdat het op dit moment zeer druk is op m'n werk zodat ik erg weinig thuis ben ;)
 
Hi,

Kan ik mij aanmelden voor de volgende ronden?

Daanton
 
Goedemorge,

Nu het winter seizoen er aan komt, wordt de heatmeter het ultieme gadget, kan ik me al opgegeven voor de lijst of voor de reserve lijst.
Eind september ben ik namelijk niet in staat om elke dag, de dagelijkse bbq vitamines op te snuiven.
Indien niet mogelijk wachten we gewoon op de volgende ronde.
Bedankt alvast.
Groet,
Friet.
 
Daanton zei:
...
Kan ik mij aanmelden voor de volgende ronden?
...

Frietmeister zei:
...
kan ik me al opgegeven voor de lijst of voor de reserve lijst.
...

Het korte antwoord is nee. ;)

Het lange antwoord is ook nee, want dat zou niet eerlijk zijn tegenover andere gegadigden. En het voor mij te lastig om hier dan weer een aparte administratie voor bij te houden, ook weet ik nu nog niet exact wat de prijzen en opties gaan worden.

In het verleden heb ik al eens geprobeerd om een soort interesselijst bij te houden maar toen het zover was om daadwerkelijk te gaan bestellen reageerde bijna de helft niet eens, dus dat ga ik niet weer doen.

Als je nou niet in staat bent om elke dag het forum te controleren (waarom eigenlijk niet in deze tijd van 4G en gratis roaming :-/) dan kun je notificaties instellen voor het controller topic, je krijgt dan een email zodra er iets nieuws gepost wordt.

De uitzondering op de regel is de reservelijst van de vorige ronde heatermeters. Om te voorkomen dat er mensen zijn die steeds weer net achter het net vissen krijgen de mensen die op de reservelijst stonden een paar dagen eerder al toegang tot het online bestelformulier. Zij krijgen hier persoonlijk bericht van.

Gewoon even rustig afwachten en het weekend van 23-24/9 het forum goed in de gaten houden (stille hint ;) ).
 
Nosmos,

Ook ik vond je reactie duidelijk. Mbt ideeen voor ontwikkelingen wil ik je wijzen op een PID regeling welke ik gekocht heb voor mijn andere hobby nl koffie.
Hier twee dingen welke mij erg aanspraken.
Als eerste dat de weergaven niet is opgebouwd maar je kan daar je mobiel voor gebruiken.
Als tweede de dim regeling, dit is dus een continu regeling van het verwarmings element waardoor je een stabieler temperatuur hebt.
Hoe men dit technisch heeft opgelost kan ik je niet bij helpen dan alleen je het idee van de hand doen.
De PID regeling staat bekend op het internet onder Mecoffee.

Ik ontvang graag je reactie wat je er van vond.

Groet Daanton
 
Beste Nosmos,

Ik heb de HM van Behoorlijk kunnen overnemen, waar ik erg blij mee bent. Ik heb een kamado Joe classic, kan je mij aan de PID instellingen hiervoor helpen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan