BasBQ
Beef en Steak

Kamado Newbie

 

LorenzoG

Vuurmaker
Berichten
64
Hoi,

Ik ben Lorenzo Guiljam, na wat wikken en wegen, vragen stellen bij vrienden en bekenden, reviews lezen, filmpjes kijken etc.., het besluit genomen, wat al langer op het verlanglijstje stond, een kamado aan te schaffen. Vorige week zondag een kamado The Bastard in een large urban versie besteld. Uiteraard stond het weekend natuurlijk in het teken van BBQ-en. ;):cool:😋

Vrijdagavond zijn wij, mijn kamado en ik, rustig aan begonnen om samen kennis te maken en voorzichtig het vuurtje aan te wakkeren met het 'garen' van een aantal kant&klare ribs van de slager. Deze gaarde ik voorheen al op mn gasbarbeque waar ik veelal al complimenten van de gasten kreeg over de kwaliteit en smaak van die ribs, maar merkte nu al gelijk een groot verschil qua malsheid van de ribs als gevolg van op een lager temperatuur kunnen garen. Ze zijn nu nog sappiger en smaakvoller.

Zaterdag spatte het vuur al er af tussen ons, door eigen gemaakte pittige hamburgers met katenspek en gruyere kaas te grillen. Tsja en sinds zondag zijn we zo op elkaar verliefd geworden, dat we besloten hebben om een hele middag voor Low en Slow te gaan met het bereiden van Oosters buikspek.

Ik hoop dan ook van harte dat onze relatie nog lang stand mag houden en hele fijne momentjes met elkaar mogen beleven😁

IMG_1335.jpg


IMG_1338.jpg


IMG_1319.jpg


IMG_1316.jpg


IMG_1313.jpg


IMG_1312.jpg


IMG_1290.jpg


IMG_1307.jpg
 
Nou geniet maar lekker van elkaar!

Welkom Lorenzo, veel plezier en inspiratie hier!
 
Die urban's zijn super mooi. De aanzet is al goed gegeven precies. Ga je nog veel plezier aan beleven!
 
Laatst bewerkt:
liefde op het eerste gezicht tussen jullie merk ik al ! Op sommige vlakken misschien nog even aftasten en aan elkaar wennen maar binnenkort kunnen jullie echt niet meer zonder elkaar ! ;)
welkom !
 
Welkom bij het genootschap

Jullie genieten lekker van elkaar, een warme band
Zelfs met low & slow
 
Terug
Bovenaan Onderaan