BasBQ
Beef en Steak

Kamado lamp

 
 
 

Revers88

Pitmaster
Berichten
858
Nu de donkere periode weer is aangebroken en ik straks (wanneer mijn smaak weer terug is) de bbq weer ga aansteken zou het handig zijn dat ik ook goed kan zien waarmee ik bezig ben.

heeft er iemand tips van lampen die ik op een makkelijke manier kan bevestigen aan mijn Maaterbuilt kamado en waardoor ik ook goed licht heb op mijn grilloppervlakte.

Alvast bedankt!
 
Hoi, ik heb de Hue buiten lampen in de tuin en zo‘n Spotlamp bij de BBQ. Als ik dan pizza maak kan ik hem in de kamodo richten.
 






 
Overigens ben ik van geen van allen fan. Ik zou net wat @Daanton zegt, een buitenspot gebruiken, maar deze dan monteren aan je overkapping of schutting.

Een hoofdlamp werkt natuurlijk ook.
 
Ze hebben mooie lampjes bij de AC tion.
Ik ben er zeer gelukkig mee.
En stukken goedkoper dan de bovenstaande.
 
4B5863FF-F39C-4EF7-8B4B-D704EED9E50D.jpg

Ik gebruik bovenstaande van de action, koste maar 2,50 ofzo. Je kan hem aan je handvat vastzetten met de klem of magneet. Zelf heb ik een metalen plaatje op een bovenbalk geschroefd waar ik hem op vastklik en dan in een hoek zet dat die mooi in de Kamado schijnt als die open staat. Werkt ideaal voor mij.
 
Bekijk bijlage 31561
Ik gebruik bovenstaande van de action, koste maar 2,50 ofzo. Je kan hem aan je handvat vastzetten met de klem of magneet. Zelf heb ik een metalen plaatje op een bovenbalk geschroefd waar ik hem op vastklik en dan in een hoek zet dat die mooi in de Kamado schijnt als die open staat. Werkt ideaal voor mij.
Voor dat geld kun je er aan beide kanten van je handvat wel een vastklemmen voor daglicht op je rooster
 
Deze heb ik aan de schutting.

C737A6BF-8ECF-443D-87D9-94420045B383.jpeg
 
Hoi, dat is een Philips Hue Lily XL-tuinspot
 
Ik zet gewoon een hoofdlamp op. Handig voor op de camping, maar ook zeker als je met de BBQ bezig bent in de schemer of het donker.
En je hebt je handen vrij om gewoon dingen te doen met wat je op de BBQ hebt liggen (ipv dat je een zaklamp/telefoon moet vasthouden ofzo).
 
Hangt een beetje van de setup af. Zelf staat mijne onder de oversteek van het dak van de keuken en daar heb ik een vaste TL lamp gehangen. Maar moet wel telkens de verlengkabel leggen, maar als de keuken gerenoveerd wordt, komt er een schakelaar en direct wat stopcontacten.

Maar als het niet overdekt is, denk ik dat de betere bouwlampen een optie kunnen zijn. Zo op een staander.
 
Ik ben ook op zoek naar een lamp voor aan de kamado, maar ik zie dat de meeste dat witte led licht hebben ipv warm wit licht, geeft dat geen slecht beeld van bijvoorbeeld je vlees?

misschien heeft iemand een foto
 
Ik ben ook op zoek naar een lamp voor aan de kamado, maar ik zie dat de meeste dat witte led licht hebben ipv warm wit licht, geeft dat geen slecht beeld van bijvoorbeeld je vlees?

misschien heeft iemand een foto
Mijn witte LED geeft juist heel goed, functioneel licht. Het is alleen geen licht dat het eten er lekker uit laat zien
 
Hi @Revers88
Ik heb uiteindelijk via Ali een acculampje van Baseus gekocht. Dit merk ken ik persoonlijk wel van andere producten en vind het altijd een goede kwaliteit. Daarom wat minder bang geweest om iets meer uit te geven aan Ali spul dan normaal..
Linkje hier: https://nl.aliexpress.com/item/1005002347792169.html
Lampje heeft 3 kleuren, wit, warm en warmer. is te dimmen of feller te maken, heeft ook een auto stand maar die gebruik ik niet.

Nu een paar keer gebruikt en hij geeft voor mij goed licht, neem hem makkelijk mee naar buiten en gebruik hem ook wel eens op m'n kantoor plekje.. Dat is het nuttige aan de draagbaarheid natuurlijk. Bergt ook makkelijk op omdat de lamp op een scharnier staat dat je hem dubbel kan klappen.
12.png

4F092972-3ABD-4E7B-94F7-EBE4D6A5433A.jpeg

B0DDECDB-FED3-476E-95C1-56BD4103BCD9.jpeg



Dit is voor mij wel een tijdelijke oplossing, want er komt een overkapping waar ik lampen in ga verwerken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan