Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vatos zei:Mooi ding!
Ik ga binnenkort de KamadoJoe Classic 18" halen denk ik.
Weet u hoe het zit met de garantie, etc?
KamadoJor zei:Kleine side-note: bij mijn KJJ waren de vuurkorf en ring gebarsten, en hoewel de Nederlandse verkoper er totaal niet moeilijk over deed, duurde het a) heel lang voordat ik de vervangende onderdelen binnen had (okt-feb), en b) hij zei dat ze dat maar 1x vervangen.
Overigens doet hij het nog prima met barsten en heb ik de nieuwe onderdelen nog gewoon in doos op zolder staan. Dat raadde de verkoper ook aan.
Goed om te weten, bedankt voor de terugkoppeling!Kamado Jan zei:KamadoJor zei:Kleine side-note: bij mijn KJJ waren de vuurkorf en ring gebarsten, en hoewel de Nederlandse verkoper er totaal niet moeilijk over deed, duurde het a) heel lang voordat ik de vervangende onderdelen binnen had (okt-feb), en b) hij zei dat ze dat maar 1x vervangen.
Overigens doet hij het nog prima met barsten en heb ik de nieuwe onderdelen nog gewoon in doos op zolder staan. Dat raadde de verkoper ook aan.
Ik ben zelf ook verdeler van Kamado Joe en heb nog eens extra navraag gedaan om zeker te zijn, maar volgens Kamado Joe klopt dit niet. De garantie blijft gelden ook als je meerdere keren stukken hebt, het is immers een levenslange garantie!