BasBQ
Beef en Steak

Kamado Joe Big Block

 

SaproniQ

Sprokkelaar
Berichten
25
Hallo Allen,

Ik zie op dit forum ontzettend veel berichten over verschillende typen houtskool maar er valt maar weinig te vinden over het houtskool van Kamado Joe, de big block.

heeft iemand hier ervaring mee en zo ja welke dan?
zojuist is er een zak bij me binnengekomen om met oud en nieuw een brisket te maken.
mijn bevindingen zal ik sowieso hier posten.

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
 
Je schrijft Kamado Joe Big Block en vraagt dan ‘welke’. Antwoord: Kamado Joe Big Block :p

Dat zijn grote blokken, vooral geschikt voor zeer lange sessies. Dus voor brisket de ideale houtskool.

Veel plezier ermee.
 
Je schrijft Kamado Joe Big Block en vraagt dan ‘welke’. Antwoord: Kamado Joe Big Block :p

Dat zijn grote blokken, vooral geschikt voor zeer lange sessies. Dus voor brisket de ideale houtskool.

Veel plezier ermee.
Ik zie inderdaad dat ik het niet helemaal duidelijk omschreven heb. Ik bedoelde welke ervaring mensen met deze houtskool hebben :LOL: niet welke houtskool soort. haha
 
Ik heb het ook een tijdje gebruikt, was er erg tevreden over, gebruik nu black ranch marabu. Iets goedkoper en net zo goed. De big block was wel wat makkelijker aan te steken volgens m

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Ik heb ze ook gebruikt. Prima houtskool, maar er zijn veel goedkopere alternatieven voor het gewicht (9 kg) wat je krijgt.
Dan neem ik liever een white quebracho oid van Vuur en Rook (10 kg voor 20,95)
 
Terug
Bovenaan Onderaan