BasBQ
Beef en Steak

Kamado eruit, Pallet bbq voor in de plaats

Even nieuwsgierig.. Je had/hebt een 575 pro, maar zie bij de marktplaats een 650 te koop.... Bevalt hij toch niet?
 
Connected joe? Of de masterbuilt autoignite?
Connected Joe is helaas wat boven mijn budget, heb inderdaad naar de Masterbuilt 545 autoignite gekeken, voor die €500 een hele complete bbq! Waarschijnlijk dat het die ook wordt want de verhalen van de gravity series zijn verdeelt + dat deze hier in Nederland nog steeds heel duur zijn..... als ik een gravity 800 voor €600 op de kop kon tikken had ik het wel overwogen.
 
De masterbuilt ziet er uit als een erg goede bbq. Enige (kleine) nadeel dat ik kan bedenken is dat ze stroom nodig hebben. Voor de rest zie ik alleen maar voordelen.
 
De masterbuilt ziet er uit als een erg goede bbq. Enige (kleine) nadeel dat ik kan bedenken is dat ze stroom nodig hebben. Voor de rest zie ik alleen maar voordelen.
Klopt deze doet eigenlijk alles wat ik verwacht van een bbq, nu is even kijken of ik hem met een goede aanbieding op de kop kan tikken!
 
Wij hebben een pellet bbq, maar had misschien liever wel een kamado gehad incl controller.
Het is veelzijdiger en een pellet bbq maakt best een hoop herrie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan