Mr_Fuzzy_Hair
Tondelzoeker
Ik heb sinds 1,5 jaar een Bastard urban medium, maar merk nu sinds we een kleine hebben ik minder "zin" heb om de bbq aan te steken op temp te brengen en dan nog babysitten op de bbq voor mijn gerechten.
Zeker bij stukken vlees die er lang op moeten gaat de temp in de loop van de tijd toch flink omhoog, en moet ik bijstellen met de schuifjes.
Nu heb ik wonder boven wonder mijn vriendin ook zo ver om de kamado de deur uit te doen en er een pallet bbq voor in de plaats te laten komen!
Iemand nog tips? Wat ik een leuke gimmick vindt is dat je hem eventueel via een app op de telefoon kan bedienen/controleren. Hebben alleen gmg en treager dit?
Gmg zijn overal uitverkocht dus dat wordt eventueel nog een flinke zoektocht?
Tips & ervaringen zijn altijd welkom!
Zeker bij stukken vlees die er lang op moeten gaat de temp in de loop van de tijd toch flink omhoog, en moet ik bijstellen met de schuifjes.
Nu heb ik wonder boven wonder mijn vriendin ook zo ver om de kamado de deur uit te doen en er een pallet bbq voor in de plaats te laten komen!
Iemand nog tips? Wat ik een leuke gimmick vindt is dat je hem eventueel via een app op de telefoon kan bedienen/controleren. Hebben alleen gmg en treager dit?
Gmg zijn overal uitverkocht dus dat wordt eventueel nog een flinke zoektocht?
Tips & ervaringen zijn altijd welkom!