BasBQ
Beef en Steak

Kamado bij Action.

atha zei:
jabberwock zei:
atha zei:
Ook de bekvam mod

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Wat heb jij voor voetjes? Ik zoek ook nog iets fatsoenlijks. Wat jij hebt ziet er wel netjes uit..

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Na aanleiding van een tip hier in dit topic heb ik deze leistenen onderzettertjes van de xenos genomen. Ze liggen wel op de kop want er staat tekst op


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Dan zal ik eens snel gaan winkelen aangezien de xenos gaat verdwijnen..

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/xenos-wordt-casa-nu-70-op-alles-68324

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
slenskens zei:
klaaslijkendijk zei:
Voor degenen die het interessant vinden. Er is een Kamado in de aanbieding bij Action voor ?99. Ik heb vandaag mijn eerste kamado dus gekocht! Me happy!
0a52e8a106f93bc9608d84f3144fa356.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Weet iemand waar deze nog te verkrijgen is?
Bij de lokale Blokker hier staat er nog ??n showroom model in de etalage. Er schijnen nog Action filialen te zijn met kleine voorraad maar ik zou niet weten waar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zijn er ook mensen die 2 roosters boven elkaar hebben?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Kamado 27cm is komende week (vanaf 3 april) weer in de aanbieding voor 88,88.

Is het de moeite om hier geld in te stoppen?
 
Hi,

Het is een leuk eitje om mee te hobbyen.

Mijn ervaringen:
- laag kolenverbruik (zoals een kamado betaamd :)
- leuk om kleine gerechten te grillen of als extra Q voor naast de main-Q
- ondanks wat modificaties kan ik de temperatuur moeilijk omlaag krijgen als ie eenmaal heet geworden is..
- niet tegen regen bestand vanwege ?kale? afwerking (geen glazuurlaag) dus na gebruik weer binnenhalen of droog stallen
- met simpele aanpassingen ook indirect garen mogelijk. (3 gaatjes boren, boutjes erin (handvast) pizzasteen op maat slijpen)

Ik ben er nog steeds erg blij mee en kijk nu al uit naar de luie zondagmiddagen in de tuin met het sissen van wat worstjes op de achtergrond...

Groet, Jaco



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ikzelf zou er geen geld (meer) instoppen. Die 27cm is gewoon weg te klein om iets deftigs op te kunnen klaar maken, 2 burgers past als je ze ovaal duwt, worst ook maar sate of brochettes lukt al niet meer omdat de stokken meestal in de weg zitten om het deksel nog te kunnen sluiten. Ik heb er hier ook een staan voor het snelle grilwerk/ kleine dingen klaar te maken zodat ik niet iedere keer de primo moet aanmaken maar ik moet zeggen dat ik hem gewoon weg niet meer gebruik. Zelfs een weber 47 gebruik ik vaker dan dat ding. Ik zou zeggen spaar wat door en ga voor een model van 30 cm of meer en je zal er zoveel meer plezier aan beleven.
 
Als het echt kutweer is gebruik ik hem onder de dampkap in de keuken.

Meestal wordt die bij ons gebruikt voor het vlees (2 personen).
Af en toe toch eens iets anders zoals een flespompoen erop poffen, en dat lukt net.

Voor die prijs kan je eigenlijk geen miskoop doen.
 
Topic van de deflector pan teruggevonden:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/54736025#54736025

da9a9199e2eb66f80067c9b09cae1ce7c13e86eb


Ik zag deze pan op pagina 2. Heeft iemand een idee of deze of soortgelijk nog ergens te verkrijgen is? Misschien een ander idee als deflector plaat? Boren word ik nog niet enthousiast van dus dat vermijd ik liever.
 
waikiki258 zei:
Topic van de deflector pan teruggevonden:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/54736025#54736025

da9a9199e2eb66f80067c9b09cae1ce7c13e86eb


Ik zag deze pan op pagina 2. Heeft iemand een idee of deze of soortgelijk nog ergens te verkrijgen is? Misschien een ander idee als deflector plaat? Boren word ik nog niet enthousiast van dus dat vermijd ik liever.
Gisteren nog  1 gehaald bij Xenos .. waren in de aanbieding voor ?9,10

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

 
Bij welke Xenos was dat? Onze locale Xenoxheeft deze pan niet. Ook op de website zie ik ze niet staan.
 
waikiki258 zei:
Bij welke action was dat? Onze locale action heeft deze niet. Ook op de website zie ik ze niet staan.
Het ei bedoel jij ?
Ik heb deze in Apeldoorn gehaald .
Ik heb ook vernomen dat deze bij diverse filialen ook wel bij de servicebalie staan ...

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

 
Nee ik bedoel de gietijzeren pan bij de xenos. Die zie ik daar niet. Ik zie dat ik action schreef mijn fout.
 
waikiki258 zei:
Nee ik bedoel de gietijzeren pan bij de xenos. Die zie ik daar niet. Ik zie dat ik action schreef mijn fout.
Oke .... was bij xenos Apeldoorn ..

Waren in de aanbieding .. maar heb ook gelezen over big bazar en voordeelmarkt ..
5fb76daaa9c5a7cd8e65b8365792394a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

 
Ik heb de laatste 2 bij xenos zutphen gekocht :)
Maar daar zijn ze dus nu uitverkocht
 
Terug
Bovenaan Onderaan