marijn_donders
Tondelzoeker
- Berichten
- 23
Vandaag drie kalfsribben die nog in de vriezer lagen op de kamado bereid.
Eerst in een Blues Hog original dry rub, ondertussen de Bastard naar 105 graden indirect. Paar blokjes kersenhout erop en dan 3u roken
Daarna ingepakt drie kwartier samen met boter, honing, miso en gochuyang.
Daarna uitgepakt en nog drie kwartier open met aan het eind wat laagjes Blues Hog BBQ saus.
Wat miso boter spitskool erbij met wat langzaam gebakken aardappelen. We hebben weer genoten!
Eerst in een Blues Hog original dry rub, ondertussen de Bastard naar 105 graden indirect. Paar blokjes kersenhout erop en dan 3u roken
Daarna ingepakt drie kwartier samen met boter, honing, miso en gochuyang.
Daarna uitgepakt en nog drie kwartier open met aan het eind wat laagjes Blues Hog BBQ saus.
Wat miso boter spitskool erbij met wat langzaam gebakken aardappelen. We hebben weer genoten!