BasBQ
Beef en Steak

Jury cursus KCBS

 
 
 

Derooie

Stoker
Berichten
262
Hoi,

Frits kwam met een gave tip. Interessant voor iedereen die graag de KCBS jury cursus had gevolgd tijdens de Tony Stone maar de mogeijkheid toen niet had. Op vrijdag 6 september is er net over de grens bij Roermond een jury cursus. Ik weet nog niet of ik vrij kan krijgen die dag, maar anders ga ik zeker heen.

Misschien zijn er meer ge?nteresseerden. Niks tegen Duitsers hoor, maar altijd leuk een mede forum lid tegen te komen. Voor meer info: http://www.otto-gourmet.de/events-und-kochkurse/fleischkompetenz-zentrum-heinsberg/special-editions/kcbs-bbq-jurorenkurs.html
 
Klinkt leuk, gaat die cursus door in het Duits of Engels?
 
Het KCBS Outreach team komt die geven, dus ik ga er helemaal van uit dat het in het Engels is ;)
 
Ja, net als de cursus bij de Tony Stone is deze in het Engels
 
Het duurt even voordat je het jury nummer krijgt, maar daar passen we dan wel een mouw aan ;).
 
Ezechiel, natuurlijk is het geen probleem als er een Belg in de jury zit, er doet ook een Belgisch team mee!
 
Gaan er nog mensen naar de jurycursus bij Otto gourmet?
 
Gerard als ik het goed lees gaan Jacob en Derooie.
 
Ok, ik ben er zaterdag ook :)
 
Frits zei:
Op zaterdag is er een wedstrijd cursus

Ook erg leuk om aan mee te doen. Maar gaat mij helaas niet lukken. Heb gevoel dat mijn hele budget (en meer) al opgaat aan bbq en koken in algemeen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan