BasBQ
Beef en Steak

Jullie top5 max 60min gerechten voor de pellet grill?

Victor-L

Tondelzoeker
Berichten
6
Beste allemaal,

Ik ben al enige tijd een trotse bezitter van een traeger timberline. Jullie hebben vast ook wel van die dagen dat je geen tijd hebt om continu de temperatuur te checken, terwijl je wel iets lekkers van de bbq wilt. Dat was dan ook de reden voor de aanschaf en ja ik heb ook diverse houtskool bbq's... Leuk zo'n pellet grill, maar ik zit al een tijdje te worstelen met dat ding. Zo'n pellet grill is geweldig voor de grote stukken vleesch, maar wat kan je nou op zo'n ding maken dat geen uren duurt. Laten we zeggen max 45-60 min. De Traeger app is handig qua inspiratie en ik heb inmiddels ook wat boeken aangeschaft, maar waarvoor gebruiken jullie een pellet grill als het om gerechten gaat die geen uren duren en niet al te standaard zijn?

Ik kom niet veel verder dan dit soort gerechten en wil dit voorjaar echt wat anders proberen:
1. Beer can chicken (qua duur eigenlijk nog te lang en ik zoek iets met meer uitdaging, maar noem hem toch)
2. Deze mooie kip rollade van Ralph >
3. Broccoli schotel (scoort hier thuis altijd goed) > https://www.traeger.com/recipes/roasted-broccoli-parmesan

Dank voor het meedenken!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan