BasBQ
Beef en Steak

Joetisserie op Bastard L

Kaper

Tondelzoeker
Berichten
15
Beste BBQ genoten,
Weet iemand of de Joetisserie ook op de Bastard L past? Of dat alleen de spit on fire en de rotisserie van Bastard zelf past?
Hoor graag!
Gr Bas
 
Als je toch geen KJ hebt, waarom de Joetisserie als die van Letzq een stukje goedkoper zijn?
Puur uit nieuwsgierigheid dat ik het vraag.
 
Als je toch geen KJ hebt, waarom de Joetisserie als die van Letzq een stukje goedkoper zijn?
Puur uit nieuwsgierigheid dat ik het vraag.
Ik begreep dat de Joetisserie van goede kwaliteit was en ik was ergens en daar waren ze op voorraad. Dus ik dacht; misschien is het wat. Nieuwsgierigheid mag hoor 😉. Is er verschil tussen de 3 merken Joetisserie, Letzq en Spit on fire denk je?
 
Ik begreep dat de Joetisserie van goede kwaliteit was en ik was ergens en daar waren ze op voorraad. Dus ik dacht; misschien is het wat. Nieuwsgierigheid mag hoor 😉. Is er verschil tussen de 3 merken Joetisserie, Letzq en Spit on fire denk je?
Ik heb zo de indruk dat ze zelfs uit hetzelfde fabriek komen.
 
Let wel op de maat , bastard L =22".
Je kan altijd deze bestellen, maar die is wel heel duur 😅
20220321_182359.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bastard heeft er zelf nu ook een; combi rotisserie/pizza

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
 
Ik begreep dat de Joetisserie van goede kwaliteit was en ik was ergens en daar waren ze op voorraad. Dus ik dacht; misschien is het wat. Nieuwsgierigheid mag hoor 😉. Is er verschil tussen de 3 merken Joetisserie, Letzq en Spit on fire denk je?
Ze hebben verschillende motors als het goed is. KJ geeft aan dat hij meer gewicht aan kan, dus dat impliceert een iets sterkere motor. Voor de rest zal er niet veel verschil in zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan