BasBQ
Beef en Steak

Jerome stelt zich voor (aan :-) )

 

jerome

Vuurmaker
Berichten
75
Hallo allemaal,

Toch maar even voorstellen.  Ik ben Jeroen (Jerome op fora) en ben ook vaak in de weer met de BBQ. Eigenlijk al jaren, maar door mijn buurman genaamd Santino (in het echt is zijn veel minder exotisch  :D) is de verslaving erger geworden. Hij attendeerde mij ook op dit forum.  Ik had al diverse BBQ boeken, maar op advies van R.. hhh Santino heb ik de boeken van Steven R en BBQ & Plancha gekocht. Hier staan hele gave gerechten in!

Dit zijn mijn Partners in Crime:




Ik ben ooit begonnnen met de BierBQ tijdens mijn studie. Was gratis in die tijd  bij 12 flesjes Amstel bier. Deze heb ik al 20 jaar, en heel veel sessies mee gedaan. Ook ideaal op vakantie. Eigenlijk is dat de voorloper van de WGA.  De 47cm Q ga is waarschijnlijk weg doen omdat ik deze eigenlijk niet meer gebruik.  Onlangs heb ik een 57 cm Weber BBQ gekocht en toen ging het helemaal los. Inmiddels heb ik al redelijk wat gerechten gemaakt zoals BCC en Ribs volgens easterwood methode.  Ik kan evt foto?s delen indien er behoefte is. Komend weekend ga ik ook weer aan de slag met Moink ballen, Pulled Pork,  Ribs en de Jalan alor wings. 

Greetz, Jerome
 
jeetje wat blinken ze toch! Gebruik je ze wel echt buurman :)

succes met de pulled pork poging aanstaande zaterdag, post vooral je foto's hier!  ;)

 
Van harte welkom hier Jerome :D
 
santino zei:
jeetje wat blinken ze toch! Gebruik je ze wel echt buurman :)

succes met de pulled pork poging aanstaande zaterdag, post vooral je foto's hier!  ;)

Thanks. allemaal

Ja ze blinken inderdaad op deze foto!  De WGA heb ik nog nooit gebruikt dus dat klopt... Vorig najaar gekocht in de uitverkoop. Hij gaat dit weekend aan denk ik!

Ik zal foto?s maken.

Greetz, Jerome
 
De Jeroenen zijn bijna niet meer te tellen! Welkom!
 
Hoi Jeroen, welkom bij het BBQ Genootschap.
Enne die foto's waar je het over hebt.....die zien we graag hier :D
 
Welkom Jeroen. Leuk een bbq-ende buurman, dan heb je nooit gesodemieter over de rook!

santino zei:
jeetje wat blinken ze toch! Gebruik je ze wel echt buurman :)

succes met de pulled pork poging aanstaande zaterdag, post vooral je foto's hier!  ;)
Jup klopt de enige echte regel hier is zonder foto's niet gebeurd!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
hoi Jeroen,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Jeroen, en dat gaat een druk weekend worden met die gerechten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan