BasBQ
Beef en Steak

jemig wat lekker die spareribs

pelletboy

Sprokkelaar
Berichten
32
DE zoveelste test gedaan. Spareribs, vlies verwijderen, deppen met papier. Mosterd insmeren en afdekken met zout, peper, knoflookpoeder, koriander en paprikapoeder. `afdekken met plastic folie en wegleggen in de koelkast voor 16 uur.  1.5 uur roken op 95 graden (niet te grote ribs) inpakken in alufolie met een scheut appelsap op 115 graden. Ze kwamen er al zo gaar uit dat het uur naroken eigenlijk niet meer nodig was. Ik denk dat de mosterd veel doet qua malsheid. De glace, 1 deel tomatenketchup, half deel bruine suiker, 1/4 deel honing, zout, peper, scheut azijn, knoflookpoeder en een scheut worchester.
Was echt onder de indruk. De glace pas na de alufolie aanbrengen en laten indikken laatste proces.

echt top.

abco.
 
ik zie het net als ceriel heel erg voor me.. en ben nu al mn lunch aan het opeten aangezien ik er honger van kreeg maar mis idd wel de foto's :D
 
Moet wel heeeel lekker geweest zijn.
Was zeker al p voordat je foto's kon maken  :D B-)
 
ha, ze waren op toen ik pas aan mn toestel dacht........ eigenlijk dacht ik er wel aan maar dacht, bekijk het maar. laat ze niet koud worden..... :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan