BasBQ
Beef en Steak

Jasper stelt zich voor.

JasperV

Tondelzoeker
Berichten
7
Hallo,

Na een lange tijd stiekem mee lezen nu toch even de moeite genomen om mijzelf eens netjes voor te stellen.
Ik ben Jasper, Woonachtig in Gorinchem en al jaren lang fanatiek barbecuer!
Zes jaar geleden mijn eerste kamado barbeque gekocht. Op deze barbeque heb ik zoveel dingen leren bereiden.
Maar uiteraard ook zoveel dingen weten te verpesten!:ROFLMAO:(alleen in het begin uiteraard.)

Na vijf jaar toch er voor gekozen om er een groter broertje bij te kopen! De kamado Joe Classic 2! Wat een topper!
De ruimte op mijn 'oude' kamado werd wat beperkt omdat deze nou eenmaal niet zo groot was.
Dat is op zijn grote broer geen probleem meer. Wat een bijkomend voordeel is van de Joe is de extra accessoires!

Ten eerste een Gietijzeren plaat erbij! en met mijn verjaardag van de familie een Joetisserie gehad!

Vele gerechten die hier vaak van de grill afkomen zijn zijn uiteraard de spareribs/pulledpork/Bcc en natuurlijk ook de hoognodige satetjes!

Met de Joetisserie moet nog het een en ander worden geëxperimenteerd. Tot nu toe alleen nog maar kip van het spit en gyros gemaakt.

Hieronder wat oude foto's door het verkeerd overzetten van mijn fotos naar mijn nieuwe telefoon zijn er jammer genoeg veeeel verloren gegaan.



1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg


Ik ga uiteraard mijn aankomende gerechten met jullie delen!

groeten!
 
Jasper welkom op het Genootschap. Mooie barbecue setup.
 
Van harte welkom bij het BBQ Genootschap!
 
Welkom bij het genootschap

Ze staan samen mooi te glimmen
 
Welkom Jasper !

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom!
Je levert wel veel 'afleg ruimte' in als je ze zo naast elkaar zet :)
 
Bedankt allemaal voor dit warme welkom, I
Welkom!
Je levert wel veel 'afleg ruimte' in als je ze zo naast elkaar zet :)
Klopt. Ik heb er veel over na moeten denken om toch mijn 'oude' weg te halen. Maar met deze ruimte lukt het nog prima gelukkig!
 
Welkom Jasper.
Dat wordt een mooi BBQ-hoekje.
Veel BBQ-plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan