Het is al weer enige tijd geleden dat ik dit topic gestart ben. Door omstandigheden was er niet veel nieuws te melden.
Een van de belangrijkste omstandigheden waren ons wonder natte voorjaar.......
Iedere keer dat ik dit zwembad had leeggepompt met het idee om eindelijk de bekisting aan te leggen begon het weer dagen aan een stuk te regenen. Uiteindelijk toch aan de bekisting begonnen maar die is op een gegeven moment gewoon weggedreven.
Daarna was het vakantietijd gevolgd door een zeer drukke periode op het werk waardoor het allemaal weer bleef liggen.
Toch de laatste week weer wat meters kunnen maken gelukkig. Dus bekisting neerzetten en met een laser waterpas gezet.
Afgelopen maandag is het beton gestort
Hier nog niet afgesmeerd
Gisteren een metselaar (nee niet Emiel

bereid gevonden om de kalkzand stenen op te trekken.
Met de stenen had ik een mazzeltje, die komen uit de naast gelegen oude varkensstal die voor sloop op de nominatie staat. Ze stinken een beetje maar daar geen we geen last van hebben als ze onder de grond zitten.
Next step is het water afvoer en water toevoer aanleggen, dicht gooien, aan-trillen en een vloer storten. Hopelijk allemaal voor dat het weer echt veel begint te regenen of voor de vorst..... als die ooit nog komt.