BasBQ
Beef en Steak

Jaartje ouder

 
 

Teddo

Pitmaster
Berichten
523
Hey Pittmasters,

Dank dank voor de felicitaties. Vandaag heeft de offset weer flink gedraaid en is er bijna 4 kilo vlees verschalkt.

Het is even geleden dat er berichten zijn gepost vanuit de gaarkeukens van huize jachtfestijn. Dat betekent overigens niet dat er weinig gebeurt. In tegendeel, de offset wordt vrijwel dagelijks ingezet voor de bereiding van vlees, groente en aardappelen.

Echter de laatste weken, en naar het eruit ziet ook de komende weken hebben we hier niet alleen onze handen vol aan het beteugelen van de offset smoker, dat overigens werkelijk een geweldig apparaat is, maar helaas ook nog steeds met ??n van de bewoners van huize jachtfestijn. Want ondanks dat deze inmiddels het licht heeft gezien en de focus geheel heeft gericht op het volgen van 's Heerenwegen, wordt de voortgang sterk belemmert door scholen en instanties die vanuit een aanname en vooroordeel gedachte te werk gaan, in plaats van de dialoog met deze VNN ambassadeur aan te gaan.

En daarom worden verzoeken die op papier meer dan simpel lijken, opeens zeer academische vraagstukken waarbij we genoodzaakt zijn om wethouders en hoger hierop aan te spreken.

Dus ondanks dat de BBQ hier vrijwel dagelijks,draait en mijn photobucktet uitpuilt van hongermakende foto's, wordt mijn tijd om voor het genootschap te schrijven in beslag genomen door schrijfsels met een beduidend minder luchtig karakter en vanuit een zeer urgente situatie aan diverse instanties.

Want ondanks de verjaardag, zal zo wederom een schrijven aan de leerplichtamtnaar en wethouder van onderwijs dienen te worden opgesteld.

Het moge duidelijk zijn dat zodra de relatieve rust in huize jachtfestijn is teruggekeerd, jullie weer belaagd worden met allerhande gerechten die hier dagelijks van de offset rollen.
 
Teddo, gefeliciteerd met je verjaardag en veel sterkte met de ambtelijke molens!
 
sterkte toegewenst, ik hoop dat je alles snel weer op orde krijgt..
ik mis je posts op dit forum
 
sterkte met het gevecht Teddo, ik weet er helaas alles van
 
Jammer van de narigheid, beste Teddo. Ook ik mis je mooie verhaaltjes en sappige foto's. Ik hoop voor jullie dat er aan het eind van de tunnel nog een paar vuren actief zijn en dat je ons snel weer kunt verwennen met je vrolijke verslagen!
Groetjes van Jeroen
 
Teddo je hoeft niet aan te kondigen dat je elders drukten had, we hadden je al gemist! Ik hoop dat je snel de ambtelijke molen door bent, zodat je ons weer kunt vermaken met al je offset avonturen. Sterkte met dit papieren gevecht en ik hoop dat je snel weer je aandacht op meer aangename zaken kunt vestigen!

 
Ik laat mij graag belagen door je mooie verhalen en dito foto's!!
Sterkte met alles.
 
Vervelend dat er op basis van aannames belemmert wordt, echter zet door en ga ervoor! Goed dat je je zo inzet!
 
Gefeliciteerd Teddo! Ik hoop snel je leuke en lekkere berichten weer te zien.
 
Gefeliciteerd Teddo ik miste je verhalen een beetje,zie ze wel weer verschijnen en succes met de rest .
 
Teddo van harte!
Ook ik hoop dat je problemen snel voorbij zijn en je weer snel die fijne stukjes en foto,s met ons kan delen
 
ook hier was de afwezigheid opgemerkt, sterkte ermee en hopelijk toch ondanks alles een feestelijke dag gewenst!
 
Van harte Teddo.
Veel sterkte gewenst, en mocht de ambtenarij niet onder de indruk zijn van de formele briefwisseling, probeer dan je luchtige en humorvolle manier van schrijven die we hier van je gewent zijn.

 
Gefeliciteerd en succes met de papierwinkel!
 
Zat van de week nog te denken, waar zijn de heerlijke verhalen van Teddo gebleven. Succes met je strijd.
 
Succes.
Moeten we nog een gezamenlijk schrijven van het forum versturen om de molen te laten draaien.
 
structor zei:
Bert zei:
Succes.
Moeten we nog een gezamenlijk schrijven van het forum versturen om de molen te laten draaien.
Teddo helpen met schrijven =)) Misschien een samenvatting =))


Nu je het zo zegt, begrijp ik opeens waarom het lijkt dat die molens zo langzaam draaien.


Ze draaien op volle kracht, maar het lezen van Teddo's brieven duurt zo lang!  =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan