BasBQ
Beef en Steak

Ja hoor, het is eindelijk zo ver! Of toch niet?

@Romson, ik ben zelf ook een bbq keuken aan het maken. Nu vroeg ik me af waar je die snijplank vandaan heb? Zoek ook zoiets op maat.
Die snijplank was eigenlijk een geluk bij een ongeluk! Mijn zwager en schoonzus hadden een nieuw huis gekocht waar deze in de keuken zat. Ze wilden 'm weggooien maar daar kon ik nog gauw even een stokje voor steken šŸ„³ Ik heb toen wel een beetje het formaat van de tafel aangepast op het formaat van de snijplank. Anders zou deze plank niet hebben gepast.

Ik heb daarvoor nog wel even gezocht ook op grotere snijplanken en kwam toen op sites uit zoals vanechthout.nl en hooghout-snijplanken.nl

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
 
Ts zal het wellicht beter kunnen toelichten maar dat ziet eruit als een tafelblad van IKEA.
Dat is heel fijn gelamineerd hout (verkeerde benaming) wat je echt niet mag vergelijken met een snijplank.
(No offense)

Wellicht dat je zelf iets heel vets zou kunnen knutselen met een oud slagersblok oid.
Het is geen tafelblad, het zijn blokjes hout aan elkaar gelijmd op een verticale manier. Ik zou niet weten waar deze vandaan komt maar is ontiegelijk zwaar. Heb er ook wat extra steunbalkjes onder gezet :)
 
Welkom bij het genootschap. je hebt al een mooie stevige werktafel! daar gaat zeker veel smakelijks vanaf komen denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan