BasBQ
Beef en Steak

iOS App voor Heatermeter

Je moet inderdaad ff geduld hebben tot je HM binnen is, wanneer je dan bij de instellingen in de App het adres van de HM invult zal de App uit de demo mode gaan.

Even geduld nog en veel plezier met je HM.

Gr. Mike


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mikeje25 zei:
Je moet inderdaad ff geduld hebben tot je HM binnen is, wanneer je dan bij de instellingen in de App het adres van de HM invult zal de App uit de demo mode gaan.

Even geduld nog en veel plezier met je HM.

Gr. Mike


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
X( X( X( X( wachten, laat dat nou net mijn sterkste punt zijn.... =)) =)) =))
Bedankt voor je reactie.  :D
 
v2.1(b2) is klaar om getest te worden.

Nieuw zijn de remote notificaties voor Low en High temperatuur alarmen, hiervoor zal je wel zelf een klein scriptje via de webbrowser in je HM moeten configureren.

Instructies zullen via e-mail verstuurd worden als je je registreert voor Remote Notifications in de App.

Hoor graag of alles een beetje werkt en of het lukt om het scriptje te installeren.

Gr. Mike
 
Vandaag de eerste echte run met de IOS app!

Ziet er veelbelovend uit, puik werk Mike!

ec6d04f63abcbc2c7b352139f195866b.jpg


61ce3056a56ca19538cfd79fb79dbfd3.jpg


b185d9659837e7a779a6b6c6626fb86e.jpg
 
Hi Riestad,

Ziet er goed uit, top dat je de App gebruikt. Ik zie wel dat je twee versies achter loopt ;)

V2.2 staat ondertussen al in de App Store.

Succes met het mooie stuk vlees (het weer heb je mee i.e.g.)

Gr. Mike
 
Mikeje25 zei:
Hi Riestad,

Ziet er goed uit, top dat je de App gebruikt. Ik zie wel dat je twee versies achter loopt ;)

V2.2 staat ondertussen al in de App Store.

Succes met het mooie stuk vlees (het weer heb je mee i.e.g.)

Gr. Mike

Ik zal hem zo ff updaten ik dacht dat TestFlight de laatste versie zou hebben :)
 
Op het moment dat de App, na het testen, naar de AppStore gaat wordt die helaas uit TestFlight verwijderd en zul je dus uit de Appstore de nieuwe versie moeten halen.

Op dit moment is de App zover af dat ik waarschijnlijk in de zomer periode geen updates meer zal uitbrengen, de laatste feature die toegevoegd is zijn de remote push notificaties en dit lijkt allemaal goed te werken.

Mocht je vandaag of in de toekomst toch nog problemen en/of suggesties voor de App hebben dan hoor ik het graag.

Gr. Mike
 
b0cb26362d5fa49851e7bc668309f157.jpg


Opgelost en alarm aangezet!
 
Mikeje25 zei:
Cool, goed om te horen.

Ook gelukt om het script in de HeaterMeter te zetten dus?

Gr. mike

Me copy and paste master 😂

Ik probeerde het script overal in te zetten maar dat ging niet alleen in eerste veld is de bedoeling denk ik.

Echt een top app geworden!
 
Jep, inderdaad alleen in het eerste veld pasten is voldoende.

Vergeet niet ook het vinkje aan te zetten.

Gr. Mike
 
Heb het vinkje aangezet, lijkt top te werken!

Kan ik via de app de waarschuwing ook uitzetten ? ( zodat de meter stopt met piepen :) )

 
Ik heb zelf geen geluid in mijn HM (vlgs mij) maar het laatste zinnetje in het script zou ervoor moeten zorgen dat het alarm uitgezet wordt zodat deze opnieuw getriggerd kan worden. Hierdoor zou je dus ook geen geluid of knipperend beeldscherm meer mogen hebben.

Het gaat dan om het zinnetje : al_set 0

Ik zie aan mijn kant in de logging ook geen notificaties verzonden dus lijkt iets wat dat betreft nog niet helemaal in orde te zijn.

Hieronder een screenshot van hoe de Alarm Script pagina er bij mij uit ziet (zit op mijn werk dus kon zo even snel geen normaal tekenprogramma vinden om een pijl te tekenen) :

476b6bee2b66b2b924ed8a14465cd764.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het is ook belangrijk (dat zie je op mijn screenshot niet terug) dat de eerste regel in het script :

#/bin/sh

is anders werkt het script niet juist.


 
Dat lijkt toch allemaal goed te staan.

2c16940d37dde6a6f79789b9f27dbb03.jpg


Suggesties ?
 
Ziet er goed uit idd. Ik neem aan dat je wel gewoon bij het internet kan op je HM? Dit kan je testen door bij het tabblad Network/diagnostics een Ping test uit te voeren en te controleren of je een reply krijgt :

aed1ae8b7d15d7d5d3ece46216db8f44.jpg


Ik zie ook dat je vlgs mij een andere firmware draait op de HM, dit kan je zien bij LinkMeter/Configuration. Ik heb daar versie 20161018BB staan.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mikeje25 zei:
Ziet er goed uit idd. Ik neem aan dat je wel gewoon bij het internet kan op je HM? Dit kan je testen door bij het tabblad Network/diagnostics een Ping test uit te voeren en te controleren of je een reply krijgt :

aed1ae8b7d15d7d5d3ece46216db8f44.jpg


Ik zie ook dat je vlgs mij een andere firmware draait op de HM, dit kan je zien bij LinkMeter/Configuration. Ik heb daar versie 20161018BB staan.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat lukt zeker ik benader de heatmeter via mijn externe IP-adres.
 
Hi Riestad,

Ik vermoed dan dat je wat achter loopt met de updates van je HM. Aan de zwarte balk te zien draai je een andere versie dan ik namelijk.

Voor de rest heb ik even geen andere suggesties wat het probleem kan zijn voor de remote push notificaties.

Gr. Mike
 
Terug
Bovenaan Onderaan